129 Reacties

één maand geleden

Reactie op pinguin1287

Heerlijk topic dit!🙈 zoontje in de draagzak gelaten en ik met hem achterin ...
Ow haha heb dit zo vaak gedaan! 🫣🫣

één maand geleden

Reactie op Aaa2021

Maar zowel jij als de baby zitten toch niet lekker zo? Ik vind de draagzak ...
Nou, zo vaak gedaan en kleine vind het heerlijk. 🙈😂

één maand geleden

Reactie op wensvoornummer2

Hier wel 2 wasmanden met kinderwas. Maar vind t juist ideaal dat ik alles b ...
Hahaha ik zit dit te lezen tijdens de fles geven 🤣

één maand geleden

Mijn oudste 'hielp' tijdens het koken door de bijna huilende baby als chef kok aan te kleden, schort en koksmuts. We aten lasagne en de baby kreeg een snor van een sliertje kaas. Resultaat? Ietwat rode oogjes maar wel het eten in de oven!

één maand geleden

Reactie op 89Liz

Nu hoorde ik laatst op tv weer dat je ze ook niet in de vaatwasser moet doe ...
Dagelijks? Ik in volle overtuiging dat dit na elke voeding moet dus elke keer uitgebreid met dreft in de weer en mega schuldig voelen als ik het een keer vergeet. Nou ben helemaal gelukkig nu, hier dus vanaf nu ook afspoelen en dan 1 keer per dag 🤣

één maand geleden

Ik ging vanochtend om 6.15 weer slapen nadat baby eindelijk weer sliep. Manlief was met de peuter naar beneden gegaan. Ik had de deur van de slaapkamer dichtgedaan en oordoppen in en ben als een blok in slaap gevallen. Om half 8 word ik wakker van peuter in onze slaapkamer en hoor de baby huilen. Blijkt dat ze al bijna een uur aan het huilen was. Mijn man dacht dat ik al die tijd bij haar was. Ik heb gewoon niets gehoord, oeps🙈 Meteen aan de borst gelegd en alles was weer goed. Ook geen trauma aan haar slaapkamer overgehouden want daar heeft ze net alweer geslapen.

één maand geleden

Regelmatig vergeten hoe laat ik de fles ook al weer gegeven had.. dus ik doe de hele dag maar wat 🤣. Hij lijkt er tevreden mee en anders horen we het vanzelf.

één maand geleden

Baby elke avond appelmoes geven als wij eten anders word hij woest. Wel de zonder suiker variant hoor moeder maffia😝😝😝😝

één maand geleden

Mijn zoontje kan het goed vinden met miss Rachel op YouTube.😊 Als zij de kleine eventjes vermaakt kan mams soms even rustig koffie drinken

één maand geleden

Ik had de maxicosie blijkbaar niet vast zitten in de auto echt gevaarlijk Naar mijn ouders gereden 10 min en toen ik de maxicosie er uit wilde halen zag ik dat die helemaal niet vast geklikt zat.. ooops gelukkig geen grote drempels gehad

één maand geleden

Dat je blijkbaar de kunstvoeding in de originele folie verpakking moet laten zitten? Niet ik die het gewoon los in een bewaarbak doet🙈

één maand geleden

Reactie op Jannavv

Dat je blijkbaar de kunstvoeding in de originele folie verpakking moet late ...
Oh.. haha dit doe ik ook altijd. De kraamhulp deed dit de eerste keer. Lijkt me sterk dat dat niet kan uit zo’n zak krijg je het er toch niet goed uit 🙈

één maand geleden

Reactie op Jannavv

Ik heb 1 keer nutrilon gehad en nu gebruik ik die bak

één maand geleden

Reactie op Jannavv

Huh, ik heb bij de Kruidvat een bak gehaald die bij de voedingen staat, speciaal om de voedingen in te doen. Is het dan de bedoeling dat je het folie zakje in deze bak stopt? Ik gooi het er altijd los in.

één maand geleden

Op de verpakking van de Kruidvat kunstvoeding staat dat je het altijd in de originele verpakking moet laten zitten. En dan eventueel die verpakking in een doos te doen.. nooit geweten.

één maand geleden

‘Schat… heb jij de kinderen de laatste tijd eigenlijk nog weleens vitamine d gegeven?’ Dit dus 😆

één maand geleden

Reactie op Liinseey

Huh, ik heb bij de Kruidvat een bak gehaald die bij de voedingen staat, spe ...
Je kan die blauwe rand precies om het zakje heen klemmen, maar perse handig vind ik het niet hoor🤣

één maand geleden

Reactie op LiekevanG

Je kan die blauwe rand precies om het zakje heen klemmen, maar perse handig ...
Niet omheen, maar aan de binnenkant van een opengeknipte zak;)

één maand geleden

Reactie op Liinseey

Huh, ik heb bij de Kruidvat een bak gehaald die bij de voedingen staat, spe ...
Jup! De blauwe rand eruit halen, open geknipte zak plaatsen en dan de blauwe rand er weer overheen doen (in de folie)🤣

één maand geleden

Reactie op Jannavv

Oh heftig! Dit doe ik dus ook 🙈