129 Reacties
één maand geleden
Reactie op wensvoornummer2
Hier wel 2 wasmanden met kinderwas. Maar vind t juist ideaal dat ik alles b ...
Hahaha ik zit dit te lezen tijdens de fles geven 🤣
één maand geleden
Reactie op 89Liz
Nu hoorde ik laatst op tv weer dat je ze ook niet in de vaatwasser moet doe ...
Dagelijks? Ik in volle overtuiging dat dit na elke voeding moet dus elke keer uitgebreid met dreft in de weer en mega schuldig voelen als ik het een keer vergeet. Nou ben helemaal gelukkig nu, hier dus vanaf nu ook afspoelen en dan 1 keer per dag 🤣
één maand geleden
Ik ging vanochtend om 6.15 weer slapen nadat baby eindelijk weer sliep.
Manlief was met de peuter naar beneden gegaan. Ik had de deur van de slaapkamer dichtgedaan en oordoppen in en ben als een blok in slaap gevallen.
Om half 8 word ik wakker van peuter in onze slaapkamer en hoor de baby huilen. Blijkt dat ze al bijna een uur aan het huilen was. Mijn man dacht dat ik al die tijd bij haar was. Ik heb gewoon niets gehoord, oeps🙈
Meteen aan de borst gelegd en alles was weer goed. Ook geen trauma aan haar slaapkamer overgehouden want daar heeft ze net alweer geslapen.
één maand geleden
Baby elke avond appelmoes geven als wij eten anders word hij woest. Wel de zonder suiker variant hoor moeder maffia😝😝😝😝
één maand geleden
Mijn zoontje kan het goed vinden met miss Rachel op YouTube.😊
Als zij de kleine eventjes vermaakt kan mams soms even rustig koffie drinken
één maand geleden
Reactie op Jannavv
Dat je blijkbaar de kunstvoeding in de originele folie verpakking moet late ...
Huh, ik heb bij de Kruidvat een bak gehaald die bij de voedingen staat, speciaal om de voedingen in te doen. Is het dan de bedoeling dat je het folie zakje in deze bak stopt? Ik gooi het er altijd los in.
één maand geleden
Reactie op Liinseey
Huh, ik heb bij de Kruidvat een bak gehaald die bij de voedingen staat, spe ...
Jup! De blauwe rand eruit halen, open geknipte zak plaatsen en dan de blauwe rand er weer overheen doen (in de folie)🤣
één maand geleden
Reactie op Jannavv
Dat je blijkbaar de kunstvoeding in de originele folie verpakking moet late ...
Oh heftig! Dit doe ik dus ook 🙈