129 Reacties
één maand geleden
Zojuist is mijn meisje bij het binnenrijden van mijn huis in de maxicosi in slaap gevallen. Ik heb de wagen in haar slaapkamertje gereden en ze ligt nu te slapen in de maxicosi… goed slapen doet slapen toch? 🙃
één maand geleden
Reactie op sterrenmama
Jup! De blauwe rand eruit halen, open geknipte zak plaatsen en dan de blauw ...
Oh… 😅
één maand geleden
Reactie op Oktobermeisje
Zojuist is mijn meisje bij het binnenrijden van mijn huis in de maxicosi in ...
Groot gelijk. Waar doe je meer kwaad aan denk ik dan. Haar wekken, of haar iets langer in die houding laten zitten
één maand geleden
Reactie op langnekoor
Groot gelijk. Waar doe je meer kwaad aan denk ik dan. Haar wekken, of haar ...
Precies en ze doet toch alleen maar slaapjes van 30-45 minuten in de middag. En we hebben een maxi die plat kan, dus maak me niet veel zorgen
één maand geleden
Reactie op woelmuis
‘Schat… heb jij de kinderen de laatste tijd eigenlijk nog weleens vitamine ...
Ik zeg dit net tegen mijn vriend😂 dat we dit niet zo lekker vast in het schema hebben zitten
één maand geleden
Reactie op Rbmg
Haha oh god, ik heb na de allereerste keer wassen haar kleren bij die van o ...
Ik lees mezelf 🤪
23 dagen geleden
Reactie op Lisa1320
Zijn er nog meer baby's die gek zijn op miss Rachel? Zodra ze het hoort beg ...
Die vrouw is briljant, als pedagogisch medewerker ben ik ook de hele dag liedjes aan het zingen. Zij wordt er rijk mee en mijn kind ziet een vriendelijk gezicht. Ik vind het prima
23 dagen geleden
Mijn dochter van 3 is best bang voor spinnen. Zelf ben ik echt als de dood voor die beesten, maar ik heb me in haar bijzijn altijd groot gehouden. 'Oh wat een mooie spin! Zullen we hem eens van dichtbij bekijken? Kijk eens wat een mooi web hij heeft gemaakt, daarmee vangt hij muggen. Goed van hem hè? Dan kunnen ze jou niet meer prikken. Rustig maar, hij doet echt niks. Spinnen zijn heel lief.'
Echt, ik ging er zelf bijna in geloven.
Vanochtend ben ik door de mand gevallen... Mijn moeder kwam de kinderen halen, ik trek de baby haar jas aan en zie in mijn ooghoek een spin over mijn borst lopen. Ik gil, leg de baby op de grond en roep; een spiiiiiin😳 Mama, waar is die?
Geen spin te zien en uit pure horror trek ik mijn pyjamashirt uit (ja ik was nog niet aangekleed). Sta ik daar in mijn blote tieten bijna te huilen van ellende😭 Loopt dat monster over mijn been in vliegende vaart naar boven dus ik mep hem al springend van me af. Achter me gaat de 3-jarige volledig uit haar panty op de bank.
Mijn; 'Oh nee joh, mama dacht dat het een heel grote spin was, maar dit is maar een kleintje (not), die doet echt niks😭' maakte natuurlijk niet meer uit voor haar spinnenangst... Mijn geloofwaardigheid is 'poef' verdwenen voor die meid.
Oeps...
23 dagen geleden
Reactie op Loenie87
Mijn dochter van 3 is best bang voor spinnen. Zelf ben ik echt als de dood ...
Pffff, erg he! Ik heb die angst voor wespen, het lukt me gewoon níet om me in te houden in het bijzijn van mijn peuter 🥲 ookal zegt iedereen “dat moet je niet doen in het bijzijn” nee dat snap ik Gerda, maar het lukt gewoon niet 😢
23 dagen geleden
Ik geef borstvoeding en drink wel eens een wijntje of borreltje. Ik wacht niet altijd anderhalf tot 2,5 uur met het geven van de volgende voeding..
Mijn hond likt de melkspuugjes van de grond, hij wacht er echt op. Als hij het niet ziet roep ik hem zodat ik het niet hoef op te ruimen.
Ik heb (al 2x) het hoofd van m’n 4 maanden jonge baby tegen een deurpost gestoten als we er doorheen liepen🫣, sorry..
Mijn kleuter (die heel goed weet dat ze de baby niks zelf mag geven) drukte laatst een mouam(?) snoepje, zo’n staaf in de baby’s mond. En ze liet het ook wel aan me weten door hard te lachen en “mama kijk” te roepen. Maar soms verdwijnt het geluid van m’n kinderen op de achtergrond van mijn hersenen. Gelukkig zag ik het voordat het afbrak ofzo.
22 dagen geleden
Reactie op Ana Mouya
Ik geef borstvoeding en drink wel eens een wijntje of borreltje. Ik wacht n ...
Mijn hond doet dit ook. Heerlijk vind ze het 😂. Overigens geef ik mijn hond ook altijd de restjes afgekolfde melk die mijn baby niet meer kan drinken. Zonde om weg te gooien toch en het zal haar ook goed doen 💪🏻🙈