12 Reacties

8 maanden geleden

Hier is het loopwagentje ook favoriet. Zou je willen delen welke helm je hebt gekocht?

8 maanden geleden

Via bol.com. geen idee of het helpt. We zullen zien. Er zijn ook een soort rugzakjes met kussentje op achterhoofd en rug. Alleen valt m'n zoontje ook regelmatig opzij naar voren.

8 maanden geleden

Ons zoontje loopt ook met alles dat hij voor zich uit kan schuiven. Loopwagens, stoelen, krukjes etc. Ik moet zeggen dat hij bijna niet valt. Onze oudste viel vaker en dat lieten we ook wel een beetje gebeuren, ze worden snel handiger.

8 maanden geleden

Reactie op 89Liz

Ons zoontje loopt ook met alles dat hij voor zich uit kan schuiven. Loopwag ...
Onze oudste viel ook zelden! Destijds nooit bescherming overwogen. Alleen is de 2de duidelijk minder voorzichtig (en meer ontdeugend).

8 maanden geleden

Ik heb iets zwaars (een vijzel haha) in het loopkarretje gelegd zodat hij niet zomaar vooruit schiet of omkiept. Hier helpt dat enorm!

8 maanden geleden

Hier moet ook constant achter van alles worden gelopen, bij voorkeur in de avonduren haha. Van de week had hij zelfs de kattenbak de hele kamer doorgeschoven als zijnde loopwagen. Vallen doet hij niet meer zoveel, dus heb ook geen bescherming overwogen.

8 maanden geleden

Vallen hoort er wel een beetje bij eigenlijk... Dat motiveert om te oefenen en snel beter te worden. Ik denk heel eerlijk gezegd dat een valbescherming ze kan remmen in die ontwikkeling, maar ik snap dat je het wil hoor! Het is best sneu als ze zo vallen, al merk ik dat ik nu bij de tweede wel veel makkelijker ben. Die kleine van mij is een wilde, mieterde laatst gewoon van de bank af omdat ze ineens een soort van ging rennen terwijl ze nog helemaal niet goed los kan lopen馃檲 Ze valt veel ook, ze is heel onbehouwen en wil alles veel te snel.

8 maanden geleden

Misschien ongevraagd advies.. maar voor de motorische ontwikkeling is een loop wagentje niet aan te raden voor ze los kunnen lopen. Kan hij dat al? Om die reden staat er vaak 2+ op de verpakking van die dingen. Ze trainen hun balans niet goed en een hoofd kussentje is ook niet aan te raden. Kinderen die zo een kussentje dragen leren niet hoe ze moeten vallen (op hun kont en eventueel de klap opvangen met hun armpjes) Het beste is om beide weg te laten en het ze zelf op hun eigen tempo te laten ontdekken

8 maanden geleden

Reactie op Leannah

Misschien ongevraagd advies.. maar voor de motorische ontwikkeling is een l ...
Verwar je het niet met een loopstoel? Die zijn inderdaad niet aan te raden. Loopwagentjes zijn juist goed voor de ontwikkeling.

8 maanden geleden

Reactie op Leannah

Misschien ongevraagd advies.. maar voor de motorische ontwikkeling is een l ...
Nee dat wist ik niet. Toen m'n eerste kindje los kon lopen ging ze ook niet meer met de loopwagen maar los. Ik dacht altijd dat het een goede looptraining was, als ze zelf het initiatief nemen馃槄

8 maanden geleden

Sorry ik dacht inderdaad dat het om zo een baby walker ging. En dat hij met dat ding om viel 馃檲 Dan hou ik me er verder buiten haha

8 maanden geleden

Reactie op stefmid

Ik heb iets zwaars (een vijzel haha) in het loopkarretje gelegd zodat hij n ...
Dat is echt een goede tip馃憤