3 Reacties

één maand geleden

Bij mijn oudste was een luchtbevochtiger het enige dat enigszins hielp tijdens de verkouden nachten. Wij hebben er eentje die mijn stiefmoeder 15 jaar geleden gebruikte bij haar middelste 😅. Helaas niet meer te krijgen, dus volg voor een 2e variant. Functies die wij wel erg prettig vonden is verwarmingsoptie van de nevel en de nachtstand (lampjes uit). Bij de meeste zul je de luchtvochtigheid wel in kunnen stellen, dus verwacht niet dat dat een bijzondere functie is

één maand geleden

Hi! Ik heb die van Maxi-Cosi, die kan je koppelen met je telefoon daardoor kan je allerlei dingen instellen en zien zoals temperatuur, als het te warm of te koud word en als het water op is krijg je een melding. Vind ik super fijn. Onze dochter slaapt nog bij ons op de kamer dus daar staat de luchtbevochtiger ook en ik vind het voor mezelf ook wel fijn.

één maand geleden

Wij hebben beneden een van dyson staan en boven op elke slaapkamer van de kinderen eentje van het merk vibrix. Moet zeggen dat dit wel werkt. Ons zoontje is heel gevoelig. En sinds dat die luchtreiniger er staan is het dag en nacht verschil. Hopelijk heb je hier wat aan 😊