10 Reacties

2 maanden geleden

Ik gebruik die ook maar geen last van

2 maanden geleden

Hier ook een premium protection fan, ook bij mijn zoontje van bijna drie. Ik zou voor de nacht een maatje groter doen. Mijn dochtertje draagt alweer een hele tijd maat 3. Wij gaan altijd best op tijd over naar de volgende maat. Vanaf maat 4 zijn er de night pants van Pampers, ook echt een aanrader!

2 maanden geleden

Bij onze zoon zijn we destijds voor de nacht overgegaan op pampers baby Dry, toen Premium Protection onvoldoende werkte. Eerst dezelfde maat en later snachts een maat groter dan overdag.

2 maanden geleden

Ik gebruik die ook maar geen last van met nachten van 11 uur. Moet je niet een maatje groter proberen?

2 maanden geleden

Zit er genoeg uitzetruimte ook in de romper? Bij onze oudste was dat altijd de schuldige bij s nachts doorlekken

2 maanden geleden

misschien een maat groter proberen? wij zitten inmiddels op maat 4.

2 maanden geleden

Reactie op n_babyvr

misschien een maat groter proberen? wij zitten inmiddels op maat 4.
Ga ik doen! de maat 2 past echt nog wel makkelijk dicht maar misschien scheelt maat 2 en 3 niet zo heel veel. Ik ga het gewoon proberen 😊

2 maanden geleden

Reactie op mama2kindjes

Bij onze zoon zijn we destijds voor de nacht overgegaan op pampers baby Dry ...
Het ook zo, maat groter helpt vaak wel.

2 maanden geleden

Reactie op Rissje89

Hier ook een premium protection fan, ook bij mijn zoontje van bijna drie. ...
Ik sluit me hierbij aan. Ik heb vandaag maat 3 besteld want Kruidvat had weer de Pampers in de aanbieding.

2 maanden geleden

Ik heb ook premium protection, maar ik ga altijd vrij rap naar een maatje groter. Inmiddels al een tijdje maat 3, eigenlijk vanaf het moment dat ze de 6 kilo aantikte. Maat 2 is t/m 8 kilo dacht ik en maat 3 vanaf 6 kilo. Bij mijn oudste had ik ook wel eens een soort overgangsfase, dat ze 's nachts in een maat groter ging dan overdag. Hier alleen sporadisch lekkage bij enorme spuitluiers (of als man de randjes niet goed heeft gedaan🙈😂)