23 Reacties
3 maanden geleden
Reactie op Loenie87
Het zou ook een schimmeltje kunnen zijn, dat was bij mijn oudste het geval ...
Ergens denk ik dit ook aangezien het helemaal geen pijn doet bij der.
3 maanden geleden
Sudocreme moet O dun mogelijk en ingeklapt worden, anders krijg je klontjes en word het erger ipv beter.
3 maanden geleden
Sudo creme is best scherp.. ruik er maar eens aan..
Ik zweer bij de billencreme van dr. Leenarts
En billendoekjes op waterbasis of washandje gebruiken..
En bij iedere luierverschoning smeren en wat vaker verschonen..
Sterkte!
3 maanden geleden
Ons zoontje had dit ook. Vrij lelijke plekken om te zienmaar geen pijn. Wel 13 maand en bij iedere luierwissel gingen die handjes in z’n luier. Bleek toch een schimmeltje te zijn. MICONAZOLNITRAAT 20MG dit gesmeerd op advies van de huisarts 3x per dag en t was weg. Zou als ik jou was dit even bij de huisarts checken wat hun er van denken
3 maanden geleden
Reactie op BabyboefXX
Ons zoontje had dit ook. Vrij lelijke plekken om te zienmaar geen pijn. Wel ...
Dit advies heb ik inderdaad ook gekregen en ben ik aan het smeren, hopelijk gaat het snel weg!
3 maanden geleden
Reactie op Highwood
Misschien niet een richting waar je op wilt gaan, maar met wasbare luiers h ...
Ik werk op de opvang, en sommige kinderen hebben hier dus wasbare luiers. En eigenlijk hebben ze juist allemaal meer last van striemen en roodheid en schale plekken.. misschien geen luieruitslag maar wel andere dingen.
3 maanden geleden
Sudocreme maakt het juist erger. Ik gebruik al sinds de geboorte kokosolie (biologisch en geurloos) en nog nooit uitslag gezien. Ook de natuurlijke baby olie van Incia is top. Kun je ook onder de douche gebruiken.
3 maanden geleden
Frambozenzalf van puurgeluk.
Mijn dochter heeft een hele gevoelige huid en die zalf helpt voor alles. Luieruitslag is na een dag weg