39 Reacties
2 maanden geleden
Ik vind de Naïf plasticvrije (groene) doekjes erg fijn! Vooral ook omdat als ik er eem doekje uitpak, er niet 3 andere meekomen 😂 (dit weekend is er ook nog hele grote sale op de website van Naïf)
2 maanden geleden
Waterwipes. Ik heb ook van hema en picnic de waterwipes getest. Picnic vond ik drama en hema was niet slecht. De echte blijven het beste.
Qua luiers hebben we pampers premium protection. Heel tevreden mee. Onlangs nog de Woezel en Pip Etos geprobeerd maar dat was geen succes
2 maanden geleden
Kruidvat water doekjes en kruidvat luiers. Ook andere doekjes en luiers geprobeerd maar vond het de extra kosten niet waard!
2 maanden geleden
Zwitsal sensitive billendoekjes, die bevatten zinkzalf. Nooit last van luieruitslag bij ons meisje. En de premium protection luiers van Pampers.
2 maanden geleden
Wij gebruiken cheeky wipes van bamboe stof. Dit zijn wasbare billendoekjes. We doen er alleen water bij en wassen eens in de zoveel dagen. Puur water en bamboe dus. 1x investering maar wel vaker wassen. Ben er blij mee. Als de kleine maatje 2 heeft gaan we ook wasbare luiers gebruiken.
2 maanden geleden
Mamayilmaz op insta zal je eens moeten volgen. Zij zoekt echt alles uit op verschillende gebieden.
Soms denk je goed bezig te zijn, maar zit er nog troep in..
2 maanden geleden
Reactie op Jessara
Doe je ze eerst koud voorspoelen voor ze de was in gaan?
En hoe maak je ze ...
Ik heb een bakje erbij gekocht (die hoort erbij en is precies op maat), daar doe je ong 1/4e water in en dan doe je de doekjes erin (ik doe ze gelijk uit de wasmachine erin, drogen hoeft dus niet) en die nemen het water dan op en ze blijven nat tot je ze gebruikt. Ik heb een emmer naast de commode waar ik ze weer ingooi voor de wasmachine. Ik was ze vervolgens op 90 graden eens in de zoveel dagen (vanwege dat sommige bacteriën pas bij 65 graden doodgaan helaas) en dan doe ik beetje biotex prewash en vervolgens gewoon normaal wasjes maar dus wel heet. Thats it!