39 Reacties

2 maanden geleden

Waterwipes, de beste natte doekjes zonder troep erin. Luiers pampers premium protection.

2 maanden geleden

Natty, bambo en waterwipes

2 maanden geleden

Kruidvat luiers en waterwipes van de kruidvat, of kruidvat sensitive doekjes (die zijn net wat vochtiger)

2 maanden geleden

Etos luiers, Kruidvat sensitive doekjes

2 maanden geleden

Naif doekjes en pampers premium protection. Is wel een investering maar altijd wel met 50% korting ergens te krijgen. Nooit nooit luieruitslag gehad en de plasluiers gaan ook niet stinken wat ik met andere merken wel een beetje vind

2 maanden geleden

Naif lotion doekjes (de paarse)

2 maanden geleden

Pampers harmonie coco billendoekjes en kruidvat luiers.

2 maanden geleden

Thuis Cheeky Wipes (wasbaar). Als mijn oudste zindelijk is, krijgt ze zijn wasbare luiers aan. Voor nu nog Pampers Harmonie en onderweg blauwe verpakking Huggies van de Action.

2 maanden geleden

Kruidvat luiers bij de 2de nu. Bij de eerste heb ik altijd pampers premium protection gebruikt. Kreeg altijd uitslag van andere merken. Maar die is sinds hij 1.5 jaar is ook over op kruidvat en geen problemen meer. Doekjes gebruik ik de groene huggies.

2 maanden geleden

Reactie op Myroosz

Ik vind de Huggies billendoekjes heel fijn (groene). Durf alleen niet te ze ...
Same en dan echt alleen de groene, blauwe en witte zijn echt niks. Ik dacht dat die ook wel redelijk troep vrij waren, maar zitten wel plastics enz in zie ik nu.

2 maanden geleden

Blauwe huggies billendoekjes en Rascal + friends luiers.

2 maanden geleden

Naif billendoekjes (de groene) en wasbare luiers van Huda, van bamboe

2 maanden geleden

Luiers wat er in de aanbieding is (we kijken op www.luieraanbiedingen.net), we hebben tot nu toe huggies, pampers en kruidvat luiers gehad en bevallen allemaal goed. Doekjes zoeken we via dezelfde website maar wel altijd water wipes, de WaterWipes en de wipes van huggies zijn erg fijn.

2 maanden geleden

Etos luiers en naïf (groene verpakking) doekjes

2 maanden geleden

Pampers premium protection en zwitsal billendoekjes

2 maanden geleden

Pampers premium protection en de sensitive doekjes van kruidvat

2 maanden geleden

Voor luiers Kruidvat eigen merk, doekjes van Pampers sensitive en deze koop ik altijd in grote dozen in de aanbieding (15 pakken voor voor €25)

2 maanden geleden

Kruidvat eigen merk luiers en babylove aqua billendoekjes uit Duitsland

2 maanden geleden

Pampers premium protecties met waterbillen doekjes kruidvat We stappen straks over naar Kruidvat eigenmerk luiers als er vast voedsel wordt gegeven