13 Reacties

2 jaar geleden

Wij hebben een koelstra luier rugzak van de eerste nog. Nooit tegen de luiertas aangelopen eigenlijk

2 jaar geleden

Wij hebben er 茅茅n van Lassig, de rolltop. Onze haken zitten aan de zijkant, de tas hangt daardoor ook een stuk verder richting de wagen dan op jouw foto. Loop er nooit tegenaan.

2 jaar geleden

Wij hebben de luier(rug)tas van Done by Deer. Top ding. Gebruiken hem nu nog voor de eerste en gaat nu door naar nr2. Ik gebruik de "haken" nooit, maar hang hem aan de wagen en zet hem vast met clip (die eigenlijk voor je borst is). Hangt perfect en kost minder tijd met loshalen etc. https://www.bol.com/nl/nl/p/done-by-deer-luierrugtas/9300000027563668/?Referrer=ADVNLGOO002031-S--9300000027563668&gad_source=1&gclid=Cj0KCQiAtOmsBhCnARIsAGPa5ya3tXGJWxvtAd2gfzmIMt3aRl65fSFrsCv1wpOnwrLIPMLz-qXh_BQaAm-kEALw_wcB

2 jaar geleden

Ik zie nu dat wij hem altijd 'fout' hebben gehangen haha. Maar wij zijn er nog nooit tegenaan gelopen. Die van ons hangt met de angels meer aan de zijkant van de duwstang. Hij hangt dan ook lager.

2 jaar geleden

Reactie op Mv86

Ik zie nu dat wij hem altijd 'fout' hebben gehangen haha. Maar wij zijn er ...
Hengels ipv angels

2 jaar geleden

Bedankt voor de reacties, als ik dit zo hoor vinden we onze weg er wel mee. Inderdaad kunnen we hem zelf gewoon anders eraan hangen

2 jaar geleden

Reactie op Mv86

Ik zie nu dat wij hem altijd 'fout' hebben gehangen haha. Maar wij zijn er ...
Haha hebben jullie dezelfde als ik op de foto erbij heb gezet?

2 jaar geleden

Wij hebben de rugtas van Dooky, meestal zet ik hem gewoon onderin de wagen maar als ik dan bijvoorbeeld terugloop van boodschappen doen of pakketjes afhalen dan gaan die onderin en hang ik de rugzak aan de stang. Vaak dus maar voor kleinere stukken, maar het stoort me niet in het lopen, in ieder geval nu niet, met het zitje erop. Kan me herinneren dat het bij de babybak nog wel een beetje in de weg zat, maar onze bak steekt volgens mij ook wel erg uit (Nuna kinderwagen heeft een vrij lange bak).

2 jaar geleden

Bedankt allemaal! Wij hebben die van de foto gehaald

2 jaar geleden

Reactie op Ememem

Bedankt allemaal! Wij hebben die van de foto gehaald
Welke rugtas is dat? :)

2 jaar geleden

Reactie op LisaBK3

Welke rugtas is dat? :)
https://www.bol.com/nl/p/brisby-slijtvaste-luiertas-verzorgingstas-two-tone-zwart-donkergrijs-inclusief-verschoonmatje-isoleervakken-met-geintegreerde-kinderwagen-haken/9300000073889205?referrer=socialshare_pdp_androidapp Deze! Ik wilde graag extra vakjes om wat weg te stoppen, ge茂soleerde fleshouders, en een matje er bij in. Uiteindelijk hierop uitgekomen, ook geschikt voor mannen, ook leuk haha

2 jaar geleden

Ik heb de luiertas van NanaBeebi besteld 馃槉 lijkt heel handig met allerlei vakjes en genoeg ruimte om alles in op te bergen. Kan ook als rugzak gedragen worden en met clips aan de kinderwagen

2 jaar geleden

Reactie op mamavn2meisjes

Wij hebben de luier(rug)tas van Done by Deer. Top ding. Gebruiken hem nu no ...
Ik wil ook graag deze kopen!