12 Reacties

vorig jaar

Ik heb een ander model/type maar wel Luvion. Staat hij niet op de “slaapstand” zodat hij alleen aanspringt bij geluid?

vorig jaar

Reactie op NoaHC

Ik heb een ander model/type maar wel Luvion. Staat hij niet op de “slaapsta ...
Daar kan ik ook geen instelling over vinden. Maar bij geluid gaat het scherm niet aan.
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

vorig jaar

Ik had ook de Luvion essential en het scherm ging al heel snel kapot! Ik las ook in de recensies dat dit vaak voorkomt. Ik heb hem terug gestuurd. Toen de Miya M35 babyfoon gekocht en hier heel blij mee. (Ook nog eens goedkoper)

vorig jaar

Hee, mag ik vragen hoe de babyfoon bevalt? Heb je ook de houder erbij voor boven het bedje?

vorig jaar

Reactie op PLOP93

Hee, mag ik vragen hoe de babyfoon bevalt? Heb je ook de houder erbij voor ...
Buitenom dat het scherm zonder kabel om de paar minuten uit valt is het een fijne baby foon. Heel scherp beeld en als je even naar de wc moet kan je de app op je telefoon aan zetten. Je hoeft het schermpje niet overal mee naartoe te dragen. En installeren duurde ook niet super lang. De houder heb ik nog niet maar ga ik zeker nog halen.

vorig jaar

Kan het zo zijn dat je instellingen op 5minuten staan? Ik test hem nu uit bij onze zoon, maar daar staat de instelling automatisch op dat die na 5minuten op zwart gaat. En dat kan je uitzetten.

vorig jaar

Reactie op KimberlyM93

Kan het zo zijn dat je instellingen op 5minuten staan? Ik test hem nu uit b ...
Waar kan je dat uitzetten want ik kan die knop dus nergens vinden. Op de babyfoon zelf zit bij mij geen instellingen knop en via de app word ik ook niet wijzer. En ik heb het boekje kwijt gemaakt 😅

vorig jaar

Dit is waarschijnlijk niet wat je wil horen maar wij hadden deze ook en het scherm was in no time stuk. Bereik lag er ook telkens uit, en Luvion zelf was alles behalve behulpzaam. Daarna de Philips Avent aangeschaft en wat een verschil! Heerlijk apparaat en je kan al-les zelf instellen 😍

vorig jaar

Reactie op Lisalisa1

Dit is waarschijnlijk niet wat je wil horen maar wij hadden deze ook en het ...
Oeh dat is geen fijne ervaring nee. Tot nu toe heb ik geen problemen behalve dat er een soort timer op het scherm zit die er niet af kan. Ik ga het meemaken. Bedankt voor je reactie

vorig jaar

Reactie op Cinniexxx

Waar kan je dat uitzetten want ik kan die knop dus nergens vinden. Op de ba ...
Bij mij is het icoontje van ‘play’ in een schermpje (staat meer naar rechts toe) waar 5min bij staat. Als ik die op het kruisje zet (het bovenste icoontje) dan blijft het scherm continue aan. Anders gaat die inderdaad na de aangegeven tijd aan.
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

11 maanden geleden

Reactie op KimberlyM93

Bij mij is het icoontje van ‘play’ in een schermpje (staat meer naar rechts ...
Ik heb geen kruisje. Ik heb hem wel op 30 min kunnen zetten dat helpt al iets. Dankjewel 😊

11 maanden geleden

Reactie op Cinniexxx

Ik heb geen kruisje. Ik heb hem wel op 30 min kunnen zetten dat helpt al ie ...
Ooohh vreemd, want bij mij blijft hij gewoon heel de tijd aan staan. Misschien even navragen bij een babywinkel of Luvion zelf? 😊