6 Reacties

vorige week

Ja, heel herkenbaar. Beide jongens slapen nu, ze doen een dutje en ik lig naast ze. Op deze wijze overleef ik het. Ik heb voor mijn gevoel ook echt alles geprobeerd maar ik moet ook even liggen en tot rust komen.

6 dagen geleden

Misschien even tijdelijk verdelen? De een op een kamer waar je hem niet hoort (evt oordoppen) en de ander op een andere kamer (met babyfoon)? Dan kan één in ieder geval doorslapen en elkaar dan afwisselen? Wij deden halverwege de nacht. Ik mocht dan tot 3:00 slapen en had dan ‘waakdienst’ de tweede helft van de nacht 😅 je kan ook om de nacht doen. Sterkte in ieder geval!

6 dagen geleden

Heb je al eens gedacht aan een vloerbed? Ik vind t top werken. Veel meer nachtrust. Vaak vind ik het zo lekker om naast hem te liggen als hij even wakker wordt dat ik erbij blijf slapen en soms wisselen we af zodat de ander bij hem ligt. T is echt een verademing… Mijn zoontje heeft ook heel veel behoefte aan nabijheid

5 dagen geleden

Misschien hier wel de gouden tip omdat wij wekenlang onze avonden kwijt waren: white noise , overdag slaapje ook. Het is een echte lifesaver en zo heb je eindelijk rust. Onze mooie meid slaapt al maanden goed en wij kunnen weer lekker kletsen, Netflixen of ons eigen ding doen waar we overdag niet aan toe kwamen

5 dagen geleden

Ja heel herkenbaar!

4 dagen geleden

Heel herkenbaar. En dan niet kunnen slapen uit angst dat je kindje zo wakker wordt. Toen we op een bepaald punt 8 keer per nacht op waren hebben we een slaapcoach ingeschakeld. Dat was even 2 maanden aanpassen en aan de knoppen draaien en nu slaapt ons kindje bijna altijd door. Ik kan bureau van slaap van harte aanbevelen als je het geld kunt missen. Hopelijk wordt het snel beter. Ik voel echt met je mee. Super kl*te is het gewoon. Heel veel liefs