9 Reacties

4 maanden geleden

Hoi! Ik heb bij m’n eerste een gewone gehad maar wil straks graaag een elektrische. Je trapt aardig zwaar op zo’n fiets. 😮‍💨😂

4 maanden geleden

Wat voor mij belangrijk was, was een stuurslot en zon zware standaard en genoeg ruimte tussen het zadel en het stuur voor een zitje, en dat de bagagedrager wqt gewicht kan hebben. Ik ben toen uitgekomen op de gazelle bloom. Best een dure nieuwe fiets maar heb gezien dat je ze op marktplaats ook voor een fijne prijs kan vinden.

4 maanden geleden

Ik heb een stella fiore, wel elektrisch maar die was goedkoper dan een gewone🤭 ik vind hem heerlijk rijden

4 maanden geleden

Ik heb toevallig net een nieuwe! Een cortina e-common family, hij fietst heerlijk. Ik heb eerder ook een cortina fiets gehad en dat beviel super goed

4 maanden geleden

Reactie op Mama valkenswaard

Ik heb een stella fiore, wel elektrisch maar die was goedkoper dan een gewo ...
Hier ook! Heel tevreden mee. Zou niet (meer) een gewone willen 🙈 Heeft een dubbele standaard. Stuurslot en genoeg ruimte tussen stuur en zadel voor een zitje. Verder ook geen fancy schermpje waar kids aan kunnen zitten.

4 maanden geleden

Ik heb zelf de Stella Fiore (elektrisch) al ruim 4 jaar gekocht toen we meer gingen fietsen met mijn dochter.. super blij met mijn elektrische fiets minder blij met Stella daar zou ik zelf nooit meer een fiets aanschaffen..

4 maanden geleden

Mijn tip: toch een electronisch model aanschaffen 😅 met een één kindje is het nog wel te doen die voorop, maar zodra ze zwaarder worden en achterop moeten en er bijvoorbeeld nog een 2e komt… dan is het best zwaar

4 maanden geleden

Ik heb een niet-elektrische Gazelle Bloom. Bevalt erg goed, hele fijne en degelijke fiets.

4 maanden geleden

Ik heb de gazelle bloom c7. Super fijne fiets! Sterke accu wat ook wel fijn is. Fiets is echt een mamafiets dus op alle gemakken ingericht. Zadel is makkelijk te verstellen dus ideaal ook voor mijn man als hij een keer met de oudste wil gaan fietsen.