8 Reacties

vorig jaar
Ik heb het Ikea matrasje (HIMLAVALV https://ingka.page.link/eCqxi8evb5n2vo6E7), was de beste uit de test bij Consumentenbond. Naar mijn idee is Aerosleep namelijk een beetje overrated en ademt het matrasje wat ze nu heeft net zo goed 馃槄 Gebruikelijke maat voor een ledikantje is 60x120!

vorig jaar
Wij gebruiken IKEA voor de ledikant, top matrasje. Aerosleep wordt bij kinderopvangen en kraamhulpdiensten etc standaard aangeraden, maar het is echt onwijs overrated. Er zijn genoeg alternatieven die ook goed ademen etc. En die kosten toch een stuk minder. 馃檪

vorig jaar
Wij gebruiken ook een ikea matras voor het ledikant. Dus 60 脳 120. Aerosleep wordt hier eigenlijk helemaal niet aangeraden. En volgens mij moet je bij een aerosleep matras de eerste weken ook een vuilniszak o.i.d. onder de hoes doen. Omdat ze zo ademend zijn koelen kindjes snel af. Maar dat is wat een kennis vertelde, dus geen idee of dat ook echt zo is.

vorig jaar
Reactie op Marenne
Klopt inderdaad dat ze warmte minder goed vasthouden. Dat van die vuilnisza ...
Ja dat is volgens mij ook zo. Maar dat was dan alleen voor de eerste weken. Daarna kan die vuilniszak weer weg zei ze. Maar persoonlijk zie ik de noodzaak niet zo voor een aerosleep dus heb me er verder niet in verdiept馃槄

vorig jaar
Wij hebben voor de oudste de abz tijger in 70x140 (ledikant en later peuterbed van te maken). Voor de 2e gaan we voor dezelfde maar dan 60x120 (verliefd geworden op een kamer zonder doorgroei mogelijkheden). Aerosleep is schijnveiligheid vertelde mijn verloskundige bij mijn oudste. Ikea schijnt idd ook heel goed te zijn

vorig jaar
Wij zijn heeeel tevreden van de aerosleep, zou geen ander willen. Mijn zoontje sliep er al op van zijn 2 maand, in de winter. Super tevreden van de overtrekjes ook (je moet ze wel combineren). Super zacht en ademend