8 Reacties

5 maanden geleden

Oeh ik lees mee, heb hem ook gehuurd voor onze vakantie naar Spanje eind juli 😊 ik ben vooral ook benieuwd of deze met de maxi cosi adapters op een Joolz kinderwagen onderstel past of dat ik de kinderwagen nog apart mee moet nemen

3 maanden geleden

Mocht iemand interesse hebben… ik heb hem de afgelopen 3 weken gebruikt en het is echt super handig als je op vakantie gaat met een baby onder de 6 maanden. Neemt wel 2 zitplekken in, maar is het echt wel waard. De baby heeft alle bewegingsvrijheid en zit toch goed en veilig vast. Daarnaast heb je veel minder bagage dan wanneer je de hele kinderwagen + maxicosj mee neemt. Want je hebt alleen een onderstel nodig en die is klein en makkelijk opvouwbaar. Echt een aanrader voor auto vakanties met kleine baby’s!

3 maanden geleden

Ik heb hem toevallig ook afgelopen week gehuurd via Marktplaats en echt een topding! Hij heeft de hele rit (13 uur) heerlijk kunnen slapen, en heeft de reiswieg ook de hele vakantie als bedje gebruikt. Het neemt inderdaad wel 2 zitplekken in beslag, maar met een beetje lightpacking moet het goedkomen;)

3 maanden geleden

Heb je altijd een base nodig bij deze autostoel? Of kan het ook alleen met de gordel?

3 maanden geleden

Reactie op mvdbergg

Heb je altijd een base nodig bij deze autostoel? Of kan het ook alleen met ...
Kan echt alleen met een base. Tenminste zo wordt het wel aangeraden en dat zou ik ook echt aanraden. 😊

3 maanden geleden

Reactie op MRV22

Kan echt alleen met een base. Tenminste zo wordt het wel aangeraden en dat ...
Ah oké! Heb ik het toch goed gelezen, dank je! Ik vind het dan best een ding om ook nog een base mee te nemen in het vliegtuig..

3 maanden geleden

Reactie op mvdbergg

Ah oké! Heb ik het toch goed gelezen, dank je! Ik vind het dan best een di ...
In het vliegtuig😝? Daar is het denk ik niet nodig hoor! Mijn verhaal gaat over auto vakanties. In de auto is het volgens mij echt verplicht om deze reiswieg in een isofix base te doen. Maar in een vliegtuig niet voor zover ik weet. Ik zou zeker geen isofix meenemen het vliegtuig in. Dan zou ik eerder zo’n opblaas kussen voor bij het voeteneind meenemen zodat je van 1 stoel een soort bedje kan maken. Dat heb ik eerder ook eens gedaan en werkt ook prima! Dan is deze reiswieg overbodig en kun je bijvoorbeeld Gewoon een inklapbare buggy (met ligstand) meenemen.

3 maanden geleden

Reactie op MRV22

In het vliegtuig😝? Daar is het denk ik niet nodig hoor! Mijn verhaal gaat ...
Haha ik bedoelde als ruimbagage in het vliegtuig. We willen een privé transfer en dacht dat dit ideaal zou zijn.