17 Reacties

één maand geleden

Gaat hij al met zijn hoofd boven de rand uit?

één maand geleden

Same here! Maar andere autostoel gekocht voor tot 4 jaar. (Swandoo Marie 5)

één maand geleden

Nog net niet boven de rand Maar het is niet meer comfortabel voor hem!

één maand geleden

Reactie op carmenflower

Nog net niet boven de rand Maar het is niet meer comfortabel voor hem!
Hmm oke, tjah gewoon een groter en stevigere baby. Bij onze dame nog geen last van, is nog niet zo groot

één maand geleden

Ik weet de lengte van mijn zoon donderdag weer(CB) maar qua gewicht zal hij tegen de 10kg zitten Bij ons past de maxicosi family fix pro nog prima. Wel met de benen er ver overheen. Kinderwagenbak van Joolz gaat maar tot 9 kg, dus die hebben we wel al moeten switchen

één maand geleden

Nee, gelukkig niet herkenbaar. Wij hebben een cybex maxicosi waar ze tot ongeveer 14 of 15 maanden in kan. Nu is mijn dochter ook nog niet zo groot (rond de 62 cm en iets boven de 6 kg). Onze oudste, die rond het jaar echt een stevige baby was, heeft er tot 14 maanden in gezeten.

één maand geleden

De benen mogen erover, het hoofd niet. Of komt hij echt met zijn hoofd eroverheen?

één maand geleden

Ik heb trouwens ook wel eens iemand gezien die de verkleiner er nog in had met 4 maanden. Dat was krap! 😂😂

één maand geleden

Reactie op Iris-bloemetje

Ik heb trouwens ook wel eens iemand gezien die de verkleiner er nog in had ...
Mijn dochter is 5 maanden en heeft nog steeds de verkleiner in de maxicosi 😉

één maand geleden

Reactie op NoaHC

Mijn dochter is 5 maanden en heeft nog steeds de verkleiner in de maxicosi ...
Als het past, past het. Maar die baby van die vriendin paste er zeker niet in. Ik weet niet of je dat oudere model kent, met die rand die boven het hoofd loopt. Arm koppie werd helemaal tussen z’n schouders geplet. ‘Ik vond het al gek zitten’, was de reactie😂.

één maand geleden

Reactie op Iris-bloemetje

Als het past, past het. Maar die baby van die vriendin paste er zeker niet ...
Ja wij hebben dat oudere model. Maar dan hebben toch wel heel hard moeten lachen denk ik zo 🤣🤣

één maand geleden

Voor de mensen met de cybex maxi cosi, ik vind het lastig te verwoorden maar er is nog een "instelling" waardoor de kleine meer ruimte krijgt bij het hoofd. Dan bedoel ik niet die verkleiner. Maar echt een hendel of een klikje achter de stof. (Nee ik bedoel niet de ligstand.) Hier kwamen wij achter in de winkel toen ons zoontje 13 mnd was 🤣 en toen kon hij er nog lekker in tot 15 mnd. Allicht hebben andere maxi cosi dat ook?

één maand geleden

Reactie op maria_1234

Voor de mensen met de cybex maxi cosi, ik vind het lastig te verwoorden maa ...
Bij 2 min 10 ongeveer https://youtu.be/RGAp-3aMx3s?feature=shared

één maand geleden

Met die lengte en gewicht zou hij nog prima in het stoeltje moeten passen (en waarschijnlijk nog wel een tijdje). 13kg en/of 83cm is volgens mij de max? Onze jongen is zwaarder en langer en past nog prima, met genoeg ruimte om te groeien?

één maand geleden

Reactie op Chezzy

Met die lengte en gewicht zou hij nog prima in het stoeltje moeten passen ( ...
Oke! Wat fijn. Maar bij ons past het niet meer. ?

één maand geleden

Hier ook! Wij lopen tegen het zelfde aan. Onze zoon is ook nog eens breder waardoor hij niet lekker in zit. Vind het maar vreselijk als we ergens naartoe moeten 😅 AL-TIJD drama 😅

één maand geleden

Ons zoontje lijkt ook te breed voor de maxi cosi. Qua lengte past hij nog wel goed.