6 Reacties

3 maanden geleden

Ik heb precies om deze reden van de week de nieuwe botstukken gekocht! Ik was afgelopen vrijdag naar een attractiepark met de andere 2 kindjes en zonder mijn baby. en kwam er toen achter dat het veel praktischer is die handsfree.

3 maanden geleden

Ik heb de handsfree kolf van medela gekocht als overstap na de ziekenhuiskolf. Ik vind hem zelf heel erg fijn werken. De cups zelf vallen niet heel erg op als je ze draagt en zeker in gezelschap merk je de motor ook niet heel erg op. Je moet alleen wel echt goed opletten dat je de cups goed dicht klikt, heb nu een paar keer op die manier lekkage gehad. Mocht je hem onderweg willen gebruiken dan is mijn tip die het wanneer je op de snelweg bent. Zeker wanneer je wat meer produceert kan het anders aan de bovenkant via het gat eruit komen door drempels enzo. Hoe nemen jullie je kolfspullen mee als je ergens heen gaat? Ik heb het nu steeds in een wegwerp plastic zak die ik naderhand weg gooi en die zit dan bij de luiertas in.

3 maanden geleden

Reactie op Adriana-25

Ik heb precies om deze reden van de week de nieuwe botstukken gekocht! Ik ...
Hoi, bedoel je daar deze mee? https://www.wehkamp.nl/medela-hands-free-collection-cups-set-17278268/?MaatCode=000&utm_source=google&utm_medium=cpc_shopping&utm_id=16686213277&utm_term=172782680000&gad_source=1&gclid=Cj0KCQjwwuG1BhCnARIsAFWBUC0KfPjM-kiWb5dpif7-tmm4yzs0SkqGjMYcVxzPQ1QZ5GVO6MHnAo8aAgr_EALw_wcB en gebruik je die dan op je Medela freestyle of swing maxi? Ik ken dit helemaal niet, wat handig!

3 maanden geleden

Reactie op jdyjngrdn

Hoi, bedoel je daar deze mee? https://www.wehkamp.nl/medela-hands-free-coll ...
Ja die ja! Ik gebruik hem op de freestyle!

3 maanden geleden

Reactie op natasjafab

Ik heb de handsfree kolf van medela gekocht als overstap na de ziekenhuisko ...
Ik heb een kolftas gekocht op bol, die heeft 2 compartimenten waarbij ik bij 1 compartiment koelelementen doe waar ik mijn flesjes bewaar en in het andere doe ik de kolfspullen en tissues en een plastic zakje. Na gebruik kan ik de onderdelen dan afwassen, drogen met de tissues en weer terug doen.

3 maanden geleden

Reactie op jdyjngrdn

Ik heb een kolftas gekocht op bol, die heeft 2 compartimenten waarbij ik bi ...
Oeh link?