5 Reacties

4 maanden geleden

Ook herkenbaar! Ik vermoed dat het misschien wordt veroorzaakt dat ze vaker huilt, dus meer lucht binnen krijgt en dan moet spugen. Maar ik weet niet of mijn theorie klopt

4 maanden geleden

Reactie op Jessara

Ook herkenbaar! Ik vermoed dat het misschien wordt veroorzaakt dat ze vaker ...
Oh dat zou zomaar kunnen! Ik las ook dat het maagdarmstelsel anders gaat werken rond deze sprong, misschien heeft dat er ook mee te maken?

4 maanden geleden

Hoi hoi, mijn eerste dochter had flinke reflux en inderdaad bij elk sprongetje, elk tandje dat door kwam of ziek zijn was het vele malen erger! Ik had toen de tijd begrepen dat dat heel normaal is maar weet niet precies waarom! Hopelijk heeft jullie kleintje er niet teveel last van!

4 maanden geleden

Reactie op Sunnytina

Hoi hoi, mijn eerste dochter had flinke reflux en inderdaad bij elk spronge ...
Ahh zo zielig he! Hier vanochtend ondergespuugd plus een enorme poepluier op schoot, dus de dag begint goed 😂 al zag meneer er de lol wel van in gelukkig. Heb je iets aan de reflux gedaan? Of geduld??

4 maanden geleden

Reactie op LindyDr

Ahh zo zielig he! Hier vanochtend ondergespuugd plus een enorme poepluier o ...
ooh heerlijk hahaha🫣🫣, vergeet op stap ook nooit reserve kleren voor jezelf 🫣. Jaa onze dochter bleek koemelkallergie te hebben dus aangepaste voeding en een maagzuurremmer omdat de reflux haar zo zeer deed. Ze heeft al met al wel tot ruim 14 maanden heel veel gespuugd helaas alleen had ze er geen last meer van dus kon ik me er wel beter bij neerleggen …..