Mijn kleine is afgelopen weekend alweer 7 weekjes bij ons. Het borstvoeding geven is vanaf het begin super goed gegaan. Ik had een goede productie en de kleine dronk ook goed. Nu is het zo dat ik afgelopen vrijdag met koorts ben opgestaan. Ik weet niet precies de oorzaak.. Het zou kunnen komen door de weersverandering, mijn zoontjes rota vaccin (hij had geen koorts) of misschien een verstopt melkkliertje (borsten waren donderdagavond erg vol en gevoelig, toen wel leeg gekolfd en volgende dag geen last meer). Van het weekend ging het wel weer een stuk beter en was de koorts weggetrokken. Echter merk ik sinds zaterdagavond dat mijn borsten een minder vol zijn. Mijn melkproductie lijkt een stuk verminderd.. Ik kolf de laatste voeding altijd, die is nu al 2 dagen op rij een minder dan normaal. Onder de 100cc per borst terwijl ik daar altijd ruim boven zat (120-150cc per borst). Ik denk dat dit door mijn koorts en daarbij verslechterde weerstand komt.
Heeft iemand anders hier ook ervaring mee gehad? Komt de productie vanzelf weer op gang of kan ik iets doen om het te stimuleren?