7 Reacties

4 maanden geleden

Zou opzich best kunnen.

4 maanden geleden

Excuses twee weken geleden begonnen met de pil*

4 maanden geleden

Hier hetzelfde. 25 mei bevallen via keizersnede. Toen eigenlijk maar paar dagen/weekje gebloed. Niet eens veel. Na 3 weken moest ik weer beginnen met de pil van vk en na 1 week werd ik ongesteld. Ik ben nu inmiddels al 8 dagen ongesteld. Ik heb direct die eerste dag de vk gebeld van ja hallo wat is dit. Ik was dus na 1 week 1 dag de pil vergeten en daar antwoordde me lichaam gelijk op zei ze doordat mijn hormonen natuurlijk in de war waren. Ik moest de pil overigens wel gewoon doorslikken. Maar dit heeft qua minderheid niks geholpen. Zit nu op dag 8 en ik denk dat het nu eindelijk klaar is.

4 maanden geleden

Reactie op Irisvnn

Hier hetzelfde. 25 mei bevallen via keizersnede. Toen eigenlijk maar paar d ...
Dan zal het toch m’n menstruatie zijn ….. ga voor de zekerheid zo wel even bellen. Ik ben denk ik nu ook ruim een week ongesteld en vind het wel weer leuk geweest😅. Het is ook echt veel wat ik niet gewend ben

4 maanden geleden

Reactie op Noelleanne95

Dan zal het toch m’n menstruatie zijn ….. ga voor de zekerheid zo wel even ...
Ik herken me hier zo in ik ben 7 dagen nu ongesteld maar nu sinds 2 dagen zo enorm heftig dat ik 2 maandverbandjes in moet doen anders lek ik door

4 maanden geleden

Reactie op kleine wonder4

Ik herken me hier zo in ik ben 7 dagen nu ongesteld maar nu sinds 2 dagen z ...
Ja verschrikkelijk hè. Ik bloed nog steeds…. Heb het woensdag nagevraagd maar het kan idd de menstruatie zijn. Hopelijk gaat het snel over maar stop dit weekend voor mn stopwerk dus ben bang dat ik nog niet klaar ben😒😒

4 maanden geleden

Herkenbaar... Ben 26 mei bevallen en ook deze week ongesteld geworden. Had het helemaal niet zo snel verwacht. Wel hele heftige menstruatie. Hopelijk wordt dat volgende keren wel minder zeg...