7 Reacties
3 maanden geleden
Ik ben deze week (8weken geleden onverwachts met keizersnede bevallen) voor het eerst weer ongesteld geworden. Maar ik voelde het al een week of 2 aankomen (krampen/ chagrijnig). Eerste 2 dagen vrij heftig daarna al snel weer minder bloedverlies. Eigenlijk een normale menstruatie voor mij. Ik voel ook nog wat bulten/verklevingen onder mijn litteken. Dit probeer ik ook regelmatig te masseren. Verder ging mijn herstel eigenlijk vrij vlot. Na een week liep ik weer een rondje buiten (5 minuten toen was het al wel weer genoeg geweest haha). Wel erg vermoeid geweest in de eerste 6 weken erna. Ook mede door een flinke borstontsteking.
3 maanden geleden
Ik ben morgen 12 weken geleden bevallen dmv een spoedkeizersnede.
Inmiddels 2 keer ongesteld geweest, bij 6 weken en 10 weken
Eerste keer was het vloeien van de bevalling net een week over en kwam de ongesteldheid er al aan. Viel me qua energie vooral zwaar en er kwam nog oud bloed e.d. mee van de keizersnede denk ik. Toen ook bewust nog geen tampon gedaan
Afgelopen ongesteldheid 2 dagen echt heel fors gebloed, maar duurde totaal 4 dagen. Dat is voor mij kort
Weinig.klachten gehad verder
Qua herstel merkte ik vooral dat m'n lijf weer meer energie had toen ik stopte met borstvoeding, alsof alle energie daarheen ging
De wond heelt goed, ik herken die harde plekken niet zo
Wel af en toe steken erin nog
3 maanden geleden
11wkn geleden keizersnede gehad. 1e keer ongesteld duurde lang maar stelde weinig voor. Nu de 2e keer is echt heel heftig, zelfs de 1e dag maar kraamverband erbij gepakt want een super tampon deed helemaal niks. Nu dag 3 en nog steeds om de 3/4 uur een super tampon verschonen.
3 maanden geleden
Ik heb 6 weken gevloeid.
Toen 1 week niets meer.
En toen begon mijn menstruatie. Ik heb deze als heel heftig ervaren. Ik verloor naar mijn idee super veel bloed, en dit duurde ook 6 dagen. Heel veel last van rugpijn, krampen en hoofdpijn.
Nu 33 dagen sinds die menstruatie opnieuw ongesteld. Nu zoals ik het ken van hoe het altijd was, (geen klachten).
Ik heb ook een tijdje last gehad van die harde bulten. Maar dat is ook ‘gewoon’ weer weg getrokken. Nu vooral bezig met mijn hangbuik. Voel mezelf soms echt een zwijntje. 🥹.
Ben sinds 3 dagen begonnen met vasten, 10K stappen per dag, en onder de 1500 calorieën eten. Ik hoop dat het helpt met het afvallen en ik dan iets minder onzeker ben over m’n hangbuik/deze beter kan verstoppen.
3 maanden geleden
Hier zo ongeveer hetzelfde! Ik ben 12 weken geleden bevallen middels een keizersnede. Een aantal weken geleden dat ik dat ik ongesteld werd (door lichtroze afscheiding), maar dit heeft nooit doorgezet. Qua humeur en krampen heb ik nu al vaker gedacht dat het ging komen, maar het komt niet.. Heel vreemd!
3 maanden geleden
Hier 7 weken na de keizersnede ongesteld geworden. Maar nu inmiddels weer 7 weken verder en nog geen menstruatie. Kan dit ook? Is dat normaal