5 Reacties

5 dagen geleden

Ja hoor kan heel goed nog even duren voordat het weer helemaal regelmatig is!

5 dagen geleden

Ik heb sinds juli (12 mei bevallen) ook maar 1x mijn menstruatie gehad. In eerste instantie maakte ik me niet druk. Had een afspraak gemaakt voor aankomende maand voor een spiraaltje en aangegeven dat er nog geen 2e keer is geweest. Leek normaal volgens de assistente. Het kan nog een jaar duren voor het normaliseerd. Maar een week geleden lekte sperma langs de condoom heen dus toch een morning after pil gehad. Ik heb nu sinds een paar dagen dat ik mijn baarmoeder voel (niet de eierstokken)en zoals een jaar terug last van de darmen, vaker last van hoofdpijn, meer trek en misselijkheid. Heb toch een test gehaald. Heb het elke keer veilig verder gedaan. Vriend weet ervan maar maakt zich niet druk gelukkig.

5 dagen geleden

Ik ben nog niet ongesteld (31 mei bevallen)

5 dagen geleden

Ik ben eind mei bevallen en ik heb nu 4 menstruaties gehad als ik het goed zeg. De eerste 2x rond 22 dagen en één keer precies op dag 28, maar de laatste keer was het weer dag 31. Dus ook nog steeds wel onregelmatig ongesteld.

5 dagen geleden

Reactie op Lies_88

Ik heb sinds juli (12 mei bevallen) ook maar 1x mijn menstruatie gehad. In ...
Inmiddels een test gedaan en negatief. Over 4 weken doe ik het nog een keer want bij mijn vorige zwangerschap heb ik ook 2 negatieve uitslagen gehad terwijl ik al wel een maand langer zwanger was.