14 Reacties

één maand geleden

Ik ben ook sinds vorige week dinsdag over gegaan naar kv. Ook nog geen menstruatie gehad 😊 gebruik alleen geen pil omdat ik na de zwangerschap veel last had van de minipil

één maand geleden

Hier ook nog geen menstruatie nu 3.5-4 weken gestopt met bv

één maand geleden

Hier ook nog geen menstruatie sinds de geboorte van mijn dochter.

één maand geleden

Hier ook nog geen menstruatie.. maar geef ook nog bv maar bij me andere 3 kids werdt ik na 12 weken weer ongesteld ondanks ik ze allemaal nog bv gaf.. nu ondertussen is mijn dochter 18 weken maar nog niks 🤷‍♀️

één maand geleden

Morgen 19 weken geleden bevallen en ook nog steeds geen menstruatie. Geef volledige borstvoeding

één maand geleden

Ben net pas ongesteld geworden en ze is iets ouder dan 20 weken. Je cyclus is volgens mij sowieso heel anders net na een bevalling

één maand geleden

Reactie op Taurus1994

Ben net pas ongesteld geworden en ze is iets ouder dan 20 weken. Je cyclus ...
En ik geef volledig bv

één maand geleden

Oh gelukkig ben ik niet de enige, ik had al 2 zwangerschap testen gedaan. Negatief. Ik zat ook aan de minipil. Ik zat al te denken, moet ik hier iets mee? Je bent dan druk met de baby en andere dingen en voor he het weet ben je weer een paar weken verder

één maand geleden

Hier ook nog niet, geef volledig bv. Hoop dat het nog even uitblijft!

één maand geleden

Geef al twee maanden KV en ook nog steeds niet.

één maand geleden

Ik geef volledig bv en was na 6 weken al ongesteld. Volgende cyclus duurde veel langer, 42 dagen ipv 30 maar dus wel weer ongesteld. Maar de 3e cyclus is nog steeds niet geweest en duurt al 53 dagen (niet zwanger). Weet niet of dat normaal is?

één maand geleden

4,5 maand na bevalling ongesteld geworden!! Heb 8 weken bv gegeven! Ongesteldheid is mega heftig ineens, dus geniet ervan dat het nog uitblijft😂❤️

één maand geleden

Ik dacht dat ik het eerder al was geworden en dat ik het vorige week vrijdag dus weer zou worden...het duurde en duurde maar, heb zelfs nog zwangerschapstest gedaan omdat ik er niks van snapte dat ik het maar niet werd, maar goed nu ben ik het eindelijk woensdag geworden en man man wat heftig weer zeg.. die buikpijn en dat bloedverlies ben er alweer klaar mee.. 😩hoop dat gauw minder wordt dat vloeien, maar goed zal vast weer wat langer duren net als de vorige keer..

één maand geleden

Volgens mij was ik bij m'n eerste twee kindjes tussen de 7 en 9 maanden pas weer ongesteld. Maar dat was met volledige borstvoeding en pas ook met 7/8 maanden weer aan het werk. Denk dat het vaak samen ging met weer werken en baby echt eten en dus minder borstvoeding