14 Reacties
één maand geleden
Ik ben ook sinds vorige week dinsdag over gegaan naar kv. Ook nog geen menstruatie gehad 😊 gebruik alleen geen pil omdat ik na de zwangerschap veel last had van de minipil
één maand geleden
Hier ook nog geen menstruatie.. maar geef ook nog bv maar bij me andere 3 kids werdt ik na 12 weken weer ongesteld ondanks ik ze allemaal nog bv gaf..
nu ondertussen is mijn dochter 18 weken maar nog niks 🤷♀️
één maand geleden
Morgen 19 weken geleden bevallen en ook nog steeds geen menstruatie. Geef volledige borstvoeding
één maand geleden
Ben net pas ongesteld geworden en ze is iets ouder dan 20 weken. Je cyclus is volgens mij sowieso heel anders net na een bevalling
één maand geleden
Reactie op Taurus1994
Ben net pas ongesteld geworden en ze is iets ouder dan 20 weken. Je cyclus ...
En ik geef volledig bv
één maand geleden
Oh gelukkig ben ik niet de enige, ik had al 2 zwangerschap testen gedaan. Negatief. Ik zat ook aan de minipil.
Ik zat al te denken, moet ik hier iets mee? Je bent dan druk met de baby en andere dingen en voor he het weet ben je weer een paar weken verder
één maand geleden
Ik dacht dat ik het eerder al was geworden en dat ik het vorige week vrijdag dus weer zou worden...het duurde en duurde maar, heb zelfs nog zwangerschapstest gedaan omdat ik er niks van snapte dat ik het maar niet werd, maar goed nu ben ik het eindelijk woensdag geworden en man man wat heftig weer zeg.. die buikpijn en dat bloedverlies ben er alweer klaar mee.. 😩hoop dat gauw minder wordt dat vloeien, maar goed zal vast weer wat langer duren net als de vorige keer..