9 Reacties

2 dagen geleden

Kruidvat gaf mijn eerste zoontje niet echt een verzadiging. Nu hebben wij hipp. Minder suikers dan de andere merken.

2 dagen geleden

Ik volg even!

2 dagen geleden

Wij gaven ons eerste kindje altijd nutrilon. Ons tweede kindje geven we Kruidvat en dat bevalt net zo prima. Qua kosten scheelt het enorm.

2 dagen geleden

Kruidvat doen sommige kindjes het wat minder op. AH, Etos en Hero is allemaal prima en een stuk goedkoper.

2 dagen geleden

Er komt tegenwoordig steeds meer naar voren dat er kindjes minder goed groeien op kruidvat eigen merk. Bij mijn oudste hero gebruikt (eerst pepti en later de gewone) en nu bij de 2e ah eigen merk. Beide prima. Onze opvang bied nutrition of hero aan. Als je kindje naar de opvang gaat wellicht handig om te kijken welke opties ze daar hebben? Als je graag wilt dat ze daar hetzelfde krijgt natuurlijk. Voor mijn zoontje maakt het niet uit dat hij thuis ah krijgt en op de opvang hero

2 dagen geleden

Etos! Heeft dezelfde toevoeging als nutrilon. Voor onze eerste gebruikt en nu voor de tweede ook 😊

2 dagen geleden

Reactie op bbgrlkl

Etos! Heeft dezelfde toevoeging als nutrilon. Voor onze eerste gebruikt en ...
Welke toevoeging is dat?

2 dagen geleden

Wij gaven eerst Etos/AH maar nu Hero omdat hij dat op de opvang ook krijgt. Beiden erg tevreden over

2 dagen geleden

Wij gebruiken Hero (naast BV) bij onze oudste ook. Toen bewust voor gekozen omdat het overal te koop is. T gebeurde zelden maar soms ineens op ‘s avonds en dan wel fijn dat je t bij de supermarkt kan halen. Of dat je niet speciaal naar de Kruidvat moet ;)