Ik gaf volledig borstvoeding en sinds een tijdje gecombineerd met kunst. Hiervoor gebruik ik Nutrilon Duobalans. Inmiddels voed ik haar alleen nog ‘s ochtends en ‘s avonds bv. Overdag krijgt ze flesjes. Die pot Nutrilon gaat nu dus ineens best hard en hij is prijzig. Daarom ben ik even benieuwd naar jullie ervaringen met verschillende merken kunstvoeding. Wanneer is een merk ‘goed’? Waar moet ik op letten? Waarom zou ik kiezen voor een duurder merk itt een huismerk (ah of kruidvat bijvoorbeeld)?
Er komt tegenwoordig steeds meer naar voren dat er kindjes minder goed groeien op kruidvat eigen merk. Bij mijn oudste hero gebruikt (eerst pepti en later de gewone) en nu bij de 2e ah eigen merk. Beide prima. Onze opvang bied nutrition of hero aan. Als je kindje naar de opvang gaat wellicht handig om te kijken welke opties ze daar hebben? Als je graag wilt dat ze daar hetzelfde krijgt natuurlijk. Voor mijn zoontje maakt het niet uit dat hij thuis ah krijgt en op de opvang hero
Wij gebruiken Hero (naast BV) bij onze oudste ook. Toen bewust voor gekozen omdat het overal te koop is. T gebeurde zelden maar soms ineens op ‘s avonds en dan wel fijn dat je t bij de supermarkt kan halen. Of dat je niet speciaal naar de Kruidvat moet ;)