12 Reacties
3 maanden geleden
Hoe warm is het op zijn/haar kamertje?
Bij mijn dochtertje is het 25 graden. Ik doe bij haar een rompertje aan met spaghetti bandjes en dan een 0,5 TOG puckababy piep. Dus wel ingebakerd en dan een lakentje over haar heen.
Wanneer het niet zo warm is is het vaak 23 graden op haar kamertje en dan doe ik lange mouw romper + 0,5 TOG puckababy piep + lakentje + deken.
3 maanden geleden
Je kan ook inbakeren met een hydrofiele doek, dat is nog luchtiger en dan gewoon alleen in luier en een lakentje!
3 maanden geleden
Reactie op KleineFreek24
Bij mijn dochtertje is het 25 grad ...
23.5 is het op zn kamer.. ik vrees dat k hem toch moet inbakeren ( hier een meyco inbaker doek) tog waarde 0.5 volgens mij..
3 maanden geleden
Reactie op carmenflower
23.5 is het op zn kamer.. ik vrees dat k hem toch moet inbakeren ( hier een ...
Gewoon lekker inbakeren in luier of katoene korte mouw romper! Ik vond het de eerste keer ook eng, maar toch gedaan. ‘s nachts gevoeld of mijn dochtertje aan het zweten was en dit was niet het geval. Gewoon eventjes in de gaten houden. Weet niet of hij nog bij jullie slaapt ? Anders al helemaal makkelijk 😊
3 maanden geleden
Wij houden dit schemaatje aan van Puckababy. Dus wordt hier ook gewoon ingebakerd in de Puckababy, enkel een luiertje er onder en een lakentje over, maar die laat ik misschien vannacht nog wel weg. Het is 26 graden op onze kamer.
Vorige keer dat het zo warm was hebben we haar precies zo laten slapen en heb ik vaak getempt tijdens de nacht en zat ze iedere keer rond de 37, dus prima. Voel nu vaak even in haar nekje, als die niet heet en zweterig aanvoelt dan is het goed.
3 maanden geleden
Ik wil geen gevaarlijke tips geven maar wij doen het op gevoel en bakeren echt altijd in.
Wij hebben geen airco op de kamer en geen ventilator maar wel onze balkondeur open.
Vannacht korte mouwen en lange broekje zelfs nog aan, we hadden er niet speciaal bij stil gestaan dat het zo heet was.
Hier gaat alles goed.
Naar uiteraard wel goed naar alle signalen kijken.
(Ik ben zelf snel kouwelijk dus dochter misschien ook?)
3 maanden geleden
Hier een rompertje (met spaghetti bandjes) aan in een meyco inbakerdoek. Het is nu 27 graden op haar kamertje. Raam wel open gezet en als wij gaan slapen voelen we even in haar nekje en gaat het raam op een kier. Vaak wurmt ze zich halverwege de nacht toch uit de inbakerdoek dus ik maak me niet zo druk 😅
3 maanden geleden
Ik liep vandaag ook tegen dit probleem aan😅 ik heb haar uiteindelijk toch ingebakerd, alleen met een rompertje aan. Wij hebben een pacco en normaal sluit je het beengedeelte dan met een klitteband. Die heb ik open gelaten en haar beentjes eruit. Die lagen dus gewoon lekker bloot. Ze viel gelijk in slaap dus ik denk dat het goed is. Zo doe ik het vannacht weer 🤞🏻
3 maanden geleden
Reactie op KleineFreek24
Bij mijn dochtertje is het 25 grad ...
Wij doen hetzelfde! Luier en puckababy