6 Reacties

3 maanden geleden

Heb ik ook gehad! Was een paar weken en toen plots weer 3/5 poepluiers per dag. Nu al een week rond dezelfde tijd een poepluier 馃槀

3 maanden geleden

Hier ook een kleine van 13 weken en niet dagelijks meer poepluiers. Gister na een paar dagen weer een goeie spuitluier 馃槵

3 maanden geleden

Hier dame vandaag 12 weken en opeens ook al paar dagen geen poepluier. ( Zondag laatste) Heb gehoord dat met bv normaal is van 10x per dag tot 1x per tien dagen.

3 maanden geleden

Hier is de frequentie ook verminderd, gister was ik bij CB voor de 3 maanden afspraak en heb het toen gevraagd. De arts gaf aan dat bij drie/vier maanden de frequentie van poepluiers veranderd en dat voor flesvoeding 3 dagen normaal is. En dat ze maximaal 6 dagen aanhouden en dat dit bij borstvoeding nog langer kan zijn. Fijn om te weten, want wij gingen ons al zorgen maken

3 maanden geleden

Onze dochter is van 8 poepluiers per dag naar ongeveer 4 a 5 gegaan. Herken nog wel van mijn zoon dat ze (gelukkig!) steeds minder poepluiers krijgen. Wat ik wel nog wilde zeggen, structuur van meconium is nu niet erg, maar de kleur wel! Dus als je baby ineens zwarte poep heeft, moet je wel even de huisarts bellen :) maar dat wist je vast zelf ook al wel

3 maanden geleden

Onze kleine man is ook van heel veel poepluiers naar 1 x per 10 a 14 dagen. Volgen cb is tot 14 dagen nog gewoon normaal bij volledig borst gevoede baby's. Hier is hij dus eigenlijk ineens rond de 9 weken de interval behoorlijk gaan vergroten馃槺. Hier zijn we nu dus blij als de kleine man weer heeft gepoept馃槀