14 Reacties

2 jaar geleden

Ik had bij bij bellamia en sleutelhanger met en zilver rondje waar op stond: 'Deze oma is van' en dan vervolgens zilveren plaatjes met alle namen van de kleinkinderen (ook die van mijn zus/zwager etc) de naam van de baby kregen ze er na de geboorte bij.

2 jaar geleden

Namens onze eerste dochter gaven wij de omas het ‘oma en ik’ invulboek voor moederdag. Ze vonden het prachtig en zijn er nu na bijna 2 jaar nog steeds druk mee 🥰

2 jaar geleden

Reactie op Sunnytina

Namens onze eerste dochter gaven wij de omas het ‘oma en ik’ invulboek voor ...
Ja mijn schoonmoeder vind zoiets ook leuk! Mijn eigen moeder gaat daar helaas niets mee doen ben ik bang.. 🫣

2 jaar geleden

Wij geven beide oma's een leuk voorleesboek voor als ze bij hun is. Een boek gericht op een verhaaltje over oma. Even googelen en er komen er al veel tevoorschijn🥰

2 jaar geleden

En iets creatiefs? Vorig jaar had ik twee van dit soort lijstjes gemaakt. Je kunt het ook met losse foto's doen . Of misschien in een variant vd bevalling met een hand en voetafdrukje, fotootje van haar en de baby en datum.

2 jaar geleden

Reactie op Vls

En iets creatiefs? Vorig jaar had ik twee van dit soort lijstjes gemaakt. J ...
Ja ik zat ook aan zoiets te denken. Alleen gaat het echt net aan zijn.. ik ben in de eerste week van mei uitgerekend, dan ga je nog niet meteen aan de slag met creatieve dingen haha en 12 mei is het al Moederdag. Dus eventjes kijken! Maar goed, anders krijgen ze het natuurlijk later. Dat snappen ze in deze ook wel 🤪🥰

2 jaar geleden

Misschien dit leuk idee

2 jaar geleden

Reactie op KleineFreek24

Ja ik zat ook aan zoiets te denken. Alleen gaat het echt net aan zijn.. ik ...
Ja haha! Ze zou nu ook wat in huis kunnen halen zodat je het 'klaarzet' ofzo.

2 jaar geleden

Ik heb deze besteld voor mijn moeder met moederdag!

2 jaar geleden

Hoihoi, wel een redelijk prijzig cadeau in tegenstelling tot de overig genoemde cadeau's maar ik had het met mijn moeder over een digitaal fotolijstje die via een app te bedienen is, zodat wij leuke foto's kunnen maken van de kleine en ze deze dan thuis in de woonkamer ook kan zien. Ik denk dat het ook zoiets gaat worden want vind het zelf wel een erg leuk cadeau.

2 jaar geleden

Reactie op Laris2

Hoihoi, wel een redelijk prijzig cadeau in tegenstelling tot de overig geno ...
Deze hebben wij toevallig in december gegeven aan mijn ouders ivm hun 40 jarig trouwen 🥺

2 jaar geleden

Reactie op KleineFreek24

Deze hebben wij toevallig in december gegeven aan mijn ouders ivm hun 40 ja ...
O leuk! Zijn jullie er tevreden over?

2 jaar geleden

Reactie op Laris2

O leuk! Zijn jullie er tevreden over?
Ik weet niet of wij precies die hebben, maar zal allemaal wel het zelfde zijn. Mijn ouders waren er heel blij mee en wij kunnen allemaal vanuit ons eigen huis steeds andere foto’s en filmpjes toevoegen aan het lijstje! Staat dag en nacht aan bij mijn ouders

2 jaar geleden

Een mooie afdruk van een handje of voetje! Hebben wij gedaan bij isacasting , en hebben aan onze beide ouders een afdruk gegeven! Dit kan al vanaf de geboorte.. maar voor Moederdag is misschien net te enthousiast 🙈