28 Reacties

茅茅n maand geleden

Wat ontzettend vervelend voor je. Echt balen! Ik hoop dat je alsnog iets moois en dierbaars vindt! Ik heb van mijn vriend een ketting met een hartje hanger gekregen van het merk See you. Kun je bij treasure juwelier kopen. De hanger is gevuld met moedermelk. Ik ben er heel erg blij mee! Is ook gelijk dezelfde dag nog klaar en je mag er bij zijn als ze hem vullen.

茅茅n maand geleden

Ik heb 2 armbanden besteld bij moeders mooiste. Ik ben er erg blij mee. Maar waren wel erg prijzig

茅茅n maand geleden

Ik heb een ring met moedermelk besteld bij https://www.mamajewels.nl en wacht daar momenteel op. Eerst een pas ring besteld want wilde zeker weten welke maat ring ik moest hebben 鈽猴笍 en als je die besteld krijg je korting op je bestelling

茅茅n maand geleden

Ah wat rot zeg! Ik vind de prijzen van sommige bedrijven ook erg hoog, daarom ben ik zelf creatief aan de slag gegaan. Met wat YouTube filmpje een heel eind gekomen!

茅茅n maand geleden

Heb een melksieraad erbij laten maken bij mijn bestaande ketting van mijn eerste zoontje. Zo blij mee! 馃挋馃┑ Beide van moeders mooiste sieraden.

茅茅n maand geleden

Kijk eens op www.instagram.com/studioferde 馃憣馃徏

茅茅n maand geleden

Reactie op WD

Ah wat rot zeg! Ik vind de prijzen van sommige bedrijven ook erg hoog, daar ...
Heel mooi! Hoe heb je dat gedaan?

茅茅n maand geleden

Hoi! Ik heb ook bij solilly besteld.. hier ook melk enzo opgestuurd en bevestigingen gehad. Eind september zou het binnen komen 馃グ ... Weet wel dat solilly alles zelf doet. Dus het langer duurt voordat je reactie krijgt. Vind het wel heel slecht als je zolang niks gehoord hebt maar wel betaald hebt enzo

茅茅n maand geleden

Reactie op Adriana-25

Hoi! Ik heb ook bij solilly besteld.. hier ook melk enzo opgestuurd en beve ...
Binnen hoeveel tijd had je een ontvangstbevestiging gekregen?

茅茅n maand geleden

Reactie op Oltia

Ik heb 2 armbanden besteld bij moeders mooiste. Ik ben er erg blij mee. Maa ...
Wauw wat mooi! Mag ik vragen aan wat voor orde van grootte ik moet denken qua bedrag?

茅茅n maand geleden

Reactie op Mamavantweeboys

Uhmm geloof iets van 20 werkdagen ofzo. Hele proces duurde best lang. Op haar site kun je ook alle info vinden erover

茅茅n maand geleden

Reactie op l1998

Heel mooi! Hoe heb je dat gedaan?
Je hebt speciaal poeder (via Etsy gekocht) waarmee je de moedermelk mengt waarna je hier weer poeder van kunt maken. Dit met UV hars en parelmoer kleurpoeder in een ring gegoten en onder een UV lamp uit laten harden. Was echt niet moeilijk! Via Etsy zijn er ook DIY kits te koop, met alles wat je nodig hebt. Ik heb zelf alles los gekocht.

茅茅n maand geleden

Heb je wel al de melk opgestuurd enzo? Of dat ook nog niet. Ze heeft van eind juli tot eind augustus ook vakantie gehad als ik op dr site

茅茅n maand geleden

Reactie op Adriana-25

Heb je wel al de melk opgestuurd enzo? Of dat ook nog niet. Ze heeft van ei ...
Helemaal niets ontvangen. Ze is totaal onbereikbaar. Enige wat ik heb gekregen is een bevestiging van me order. Ik ben bang dat ik ben opgelicht

茅茅n maand geleden

Helemaal niets ontvangen. Ze is totaal onbereikbaar. Enige wat ik heb gekre ...
Dat denk ik niet! Op haar site heeft ze ook een stukje staan met de actuele levertijden. Heb je daar al eens gekeken? Misschien toch nog keertje op de juiste manier een mail naar haar sturen. Ook die info vind je geloof ik op dr site.

茅茅n maand geleden

Reactie op Adriana-25

Dat denk ik niet! Op haar site heeft ze ook een stukje staan met de actuel ...
Daar heeft ze levertijden waarvan ze een ontvangstbevestingen heeft gestuurd gemeld. Ik heb niet eens een ontvangstbevestiging van de dna gekregen. Ik snap dat je later reageert maar 2,5 maand geen reactie is gewoon echt slecht

茅茅n maand geleden

Daar heeft ze levertijden waarvan ze een ontvangstbevestingen heeft gestuur ...
Ja dat is zeker niet netjes! Zou het hier alleen niet bij laten zitten. Zou gewoon nog een keertje een contact formulier invullen en ook je ordernummer erbij zetten.

茅茅n maand geleden

Daar heeft ze levertijden waarvan ze een ontvangstbevestingen heeft gestuur ...
Hoi! Ik zag jullie gesprek en haak even in. Ik heb eind april hier besteld en ook nog steeds niks ontvangen. Wel dna opgestuurd. Ook geen contact te krijgen.. hebben jullie wel dna opgestuurd?

茅茅n maand geleden

Reactie op Lace

Wauw wat mooi! Mag ik vragen aan wat voor orde van grootte ik moet denken q ...
Volgens mij in de 400/500 euro per armband, dit is met geboortesteentje en naam van kind op achterkant van moedermelksteentje. Ik moet wel zeggen dat ik ze vorige maand om heb gedaan en nog niet af, douchen, zwemmen, ik doe er alles mee.

茅茅n maand geleden

Reactie op mdboer

Hoi! Ik zag jullie gesprek en haak even in. Ik heb eind april hier besteld ...
Ja ik heb ook al dna opgestuurd en netjes een bevestiging gekregen dat ze het ontvangen had. En in welke uitlever nummer ik moest kijken zodat ik weet wanneer het ongeveer verstuurd wordt