5 Reacties

één maand geleden

Ik zit op dag 2 en heb straks een training. Het went toch niet. Daar ben ik wel bang voor. Het liefst werk ik thuis maar dan ga ik alleen aan beide jongens denken dus daarom besloten elke dag naar kantoor te gaan. Mijn man begrijpt dat niet.

één maand geleden

Hier hetzelfde gevoel hoor! Vorige week zijn eerste wenuurtjes gehad en heb hem vanochtend weggebracht voor zijn eerste ‘echte’ dag. Toen ik net thuiskwam, voelde ik me een soort van verloren? Gek om zonder hem te zijn. Bij onze kinderopvang hebben ze een app waarin ze foto’s zetten, maar ook eet- en slaapmomenten noteren. Net werd er een foto geüpload dat ie breedlachend op de speelmat voor de spiegel ligt, dus dat doet dan wel goed ❤️

één maand geleden

Hier gaat ze sinds eind augustus. Ik vind het gelukkig niet meer zo lastig als de eerste paar weken maar ik vind het nog steeds niet leuk. Ben dan ook altijd heeel blij als ik haar weer kan halen. Baal er dan wel van dat je daarna nog zo weinig tijd hebt samen

één maand geleden

Bij mij gaan allebei de kindjes en de oudste is 2; het went nog steeds niet 🙈. Helemaal niet gezien de oudste in de fase zit dat hij niet wil gaan en bij mama wil blijven 😊

één maand geleden

Ik vind het echt nooit wennen, zelfs naar de basisschool vind ik rot haha en dan ben ik overdag nog wel altijd thuis verder 🤣