Hoi mama's
Al een aantal nachten slaap ik super slecht omdat mijn zoontje van 3 1/2 maand ineens kan omrollen van rug naar buik. Hij kan nog niet terug draaien. Meerdere keren per nacht schrik ik wakker omdat ik denk dat mn zoontje met zn gezichtje in het matras ligt. Dit is nog niet het geval. Maar mn zorgen zijn niet voor niks ben ik dus achter gekomen.
Ik leg mijn zoontje ongeveer een half uur geleden op bed en ongeveer 10 min later lag hij lekker te slapen.
Ik ben toen heel even 2 min buiten wat karton wezen weggooien. Ineens hoor ik mn zoontje heel hard huilen en lag hij dus inderdaad op zn buikje. Ik heb hem meteen opgepakt en getroost en na 2 minuten was hij weer rustig op wat snikken na. Ik snapte alleen niet zo goed waarom hij huilde want als hij overdag op zn buik rolt hoor ik hem ook niet. Nu ben ik net de bewegings detectie wezen terug kijken van de babyfoon en hij heeft dus 3 keer zn hoofd flink gestoten met het terug vallen tegen de rand van het bed omdat hij probeerde terug te draaien. Zo bezorgd als ik ben heb ik hem natuurlijk meteen nagekeken en hij slaapt nu ook weer. Ook voelde en zag ik niks geks. Moet ik me verder nog zorgen maken of kunnen babys dit wel hebben?