16 Reacties

vorig jaar

Wij hebben deze op de slaapkamer van onze dochter, maar weet niet of je dit erop vindt lijken. https://www.bol.com/nl/nl/p/little-dutch-muurverf-mat-faded-rust-oranje-2-5-liter/9300000040407910/

vorig jaar

Wij hadden een mooie kleur gevonden bij de gamma, maar vonden hem ook te duur. Hebben de dure verf meegenomen naar de balie waar ze verf mengen en gevraagd of ze die kleur ook in de goedkope variant konden maken. En dat was toen geen probleem. Dus je zou kunnen kijken of zoiets lukt?

vorig jaar

Dit hebben wij

vorig jaar

Vind je dit iets? Mengverf van Flexa. Was niet de bedoeling om oud roze op de muur te doen, maar vonden het toch wel leuk haha

vorig jaar

De kleur schemerroze van flexa

vorig jaar

Ik vond de 2e van links ook heel mooi. Is een beetje de kleur die jij op de foto laat zien! Maar ben toch voor de kleur gegaan die we nu hebben (vorige foto in de comment) omdat wij die ook beneden in de woonkamer hebben en ik daar al meer dan een jaar heel tevreden over ben !

vorig jaar

De kleur die je zoekt is de Voortdurend S 2010 Y70R van Histor. Het kamertje op je foto is van Style and Sugar, zie mijn screenshot. Ik heb aan hand van haar blog ook die sierlijsten en super mooie roze/beige kleur op de muur. Aanrader! Histor is regelmatig in de aanbieding bij Gamma dan is hij goed betaalbaar.

vorig jaar

Hier zie je ‘m bij ons op de wand. Hij lijkt de ene keer wat meer roze en dan weer meer richting beige, ben er heel blij mee. Je kan deze kleur natuurlijk ook laten mengen in gewoon Gamma verf o.i.d. maar ik vond zelf de Histor wel heel fijn schilderen en deze verf is afneembaar ☺️.

vorig jaar

Reactie op Merelanne

De kleur die je zoekt is de Voortdurend S 2010 Y70R van Histor. Het kamertj ...
Die heb ik toevallig gekocht als tester maar pakt bij mij weer zo anders uit… ik weet het ook niet meer, iets te kieskeurig denk ik😅

vorig jaar

Reactie op Merelanne

Hier zie je ‘m bij ons op de wand. Hij lijkt de ene keer wat meer roze en d ...
Oh super mooi ziet die er bij jou uit zeg! Ik ben dit toevallig ook van plan met de lijsten. Misschien komt het door de lichtinval dat ik bij mij nog niet 100% tevreden ben of dat ik gewoon een te klein stukje voor nu heb geverfd.. ga nu als ik het bij jou zie toch weer twijfelen of die niet gewoon goed is..🤣🥲

vorig jaar

Grappig ik zoek net dezelfde verf en had net dezelfde foto hahaha🤭🤭

vorig jaar

Oh super mooi ziet die er bij jou uit zeg! Ik ben dit toevallig ook van pla ...
Die lijsten zijn echt een aanrader! 😍 We hebben een nieuwbouwhuis en dit zet meteen zo’n sfeertje neer in het kamertje. Ik doe er een subtiel retro bloemenbehangetje tegenover, helemaal gezellig 🥰. Hier zie je de verf weer vanuit een andere hoek, het is altijd lastig om de kleur goed op de foto te krijgen. Op je voorbeeldfoto is natuurlijk goede belichting en een mooi filtertje gebruikt ook, dat geeft toch weer een vertekend beeld van de echte kleur. Het blijft altijd spannend hoe de kleur uit zal pakken bij jullie op de muur als je hem helemaal gaat schilderen, maar het is wel echt een warme en mooie kleur. Ben benieuwd waar je uiteindelijk voor gaat kiezen! ☺️

vorig jaar

Deze roze tester heb ik gebruikt voor iets met onze gender reveal. Is echt een hele mooie oudroze kleur!

vorig jaar

Reactie op Merelanne

Die lijsten zijn echt een aanrader! 😍 We hebben een nieuwbouwhuis en dit z ...
Heel mooi! Klopt inderdaad, ik heb nu een vlak uitgeprobeerd maar omdat er nog wit om heen zit lijkt het misschien ook wat meer op dat hele lieve roze. Ik koop vrijdag nog twee testers in roze kleuren die ik op het oog heb en daar kies ik gewoon uit.. Kans is groot dat het toch gewoon deze gaat worden 😆. Bedankt voor je berichtjes!