5 Reacties

3 maanden geleden

Is er een reden waarom je kolft en niet live bv geeft? Ik merk dat mijn dochter meer melk haalt uit live drinken dan ik met kolven. Als ze alfgekolfd drinkt dan drinkt ze fles leeg en is ze nog niet voldaan terwijl ze aan de borst niet altijd de 2 kanten leeg drinkt en wel voldaan is. Ik vind persoonlijk kolven vermoeiend en helemaal niet fijn maar iedereen is anders natuurlijk. Als het niet anders kan, zou ik toch een andere melk proberen maar elke nieuwe melk is altijd even wennen voor je kindje. Ik geef zelf protectis (probiotica voor darmen waar ook vit d in zit) en colikin voor de krampjes. Dit helpt wel hier. Veel succes alvast!

3 maanden geleden

Reactie op Klavertje2023

Is er een reden waarom je kolft en niet live bv geeft? Ik merk dat mijn doc ...
Jaa aan de borst live drinkt zij helaas niet goed. Aanhappen etc lukt haar niet. Echt iom arts besproken te gaan afkolven zodat ik kan bijhouden wat zij drinkt. Bedankt voor je berichtje. Ik ga ook probiotica kopen ( veel gehoord erover )

3 maanden geleden

Reactie op Liefmeisje24

Jaa aan de borst live drinkt zij helaas niet goed. Aanhappen etc lukt haar ...
Ooh dat is jammer. Wat knap dat je kolft dan! Hopelijk helpt de probiotica en vind je snel weer wat rust!

3 maanden geleden

Wij hebben sab Simplex gebruikt, helpt heel goed tegen krampjes

3 maanden geleden

Is het een idee om te kijken of je aan een donatie moedermelk kan komen? Ik heb mezelf aangemeld bij Mom&E daar kan je doneren en donaties aanvragen. Ik heb zelf juist melk over maar als je in het andere schuitje zit kan je ook bij Mom&e terecht..