8 Reacties

2 maanden geleden

1 weekje wij zijn er al bijna 3 maanden mee bezig. Alleen tis wel heel duur en via de kinderarts kun je verklaring krijgen en dan kan je het vergoed krijgen van de zorgverzekering ( niet alle zorgverzekering )

2 maanden geleden

Onze kleine meid doet het er heel goed op maar ik zal wel johannespitbroodmeel bij in doen wanr het is heeel dun

2 maanden geleden

Bij ons denk ik na 1,5 week pas. Dus kan best een paar dagen duren :)

2 maanden geleden

Bij ons helaas geen verschil gemerkt, 4 weken pepti geprobeerd.. (bleek achteraf dus ook geen koemelkallergie te hebben gelukkig, maar eerste weken ontzettende darmkrampen en oververmoeidheid)

2 maanden geleden

Kinderarts gaf bij ons aan dat we al binnen enkele dagen verschil moesten zien en dat het na 2 a 3 weken echt een verschil moet maken. Wij zijn afgelopen dinsdag begonnen en merkten woensdag al verschil. Onze kleine sliep overdag niet, was heel onrustig , erg gespannen en huilde een groot deel van de dag. Ze is nu een stuk vrolijker, huilt veel minder en is een stuk rustiger. We konden haar voorheen niet even wegleggen, vandaag heeft ze zich ruim een half uur vermaakt in de babygym. Overdag doet ze nu haar slaapjes alleen slaapt de nu in de nacht een stuk slechter. Hopelijk worden de nachten in de aankomende weken weer wat beter.

2 maanden geleden

Bij ons na een paar dagen al verschil gemerkt (meer ontspannen, minder krijsend huilen etc.)

2 maanden geleden

Reactie op BiancaKarolien

Onze kleine meid doet het er heel goed op maar ik zal wel johannespitbroodm ...
Nog heel erg bedankt voor de tip! Wij hebben een gulzige baby dus heb gelijk eerste fles ingedikt met jhbpm 👌🏻

2 maanden geleden

Reactie op Liefmeisje24

Nog heel erg bedankt voor de tip! Wij hebben een gulzige baby dus heb gelij ...
Wat fijn! Hopen dat het zo blijft wij gebruiken het helaas niet meer vanwege dat ze verstopt raakte en daardoor weer extreem buikrampjes kreeg ook. Nu doen we het zonder en tuitje S gebruiken we en ze doet het heel goed. Ze is wel minder gulzig zo af en toe verslikt zij zich nog maar tot nu toe gaat het goed. Dus als je kindje last krijgt van krampjes dan kan het door de jbp komen.