379 Reacties
één jaar geleden
Hi Meiden,
Gisteren er bij toeval achter gekomen dat wij waarschijnlijk een zoon verwachten.
Wij hebben al een zoon en een dochter. Dat maakt dat ik straks mama ben van 2 zonen en een dochter, hoe bijzonder wel!!!
Onze zoon en dochter heten Bram en Anna en ik ben opzoek naar inspiratie voor een jongens naam.
Hebben nu zelf Teun. Alleen lang leve de hormonen! Ik begin te twijfelen.
Dus Bram, Anna en ......
Groetjes,
één jaar geleden
Reactie op Miliaa
Wat vinden jullie leuker voor een meisje? Noor, Maya of Sarah
Alle drie erg leuk! Maya is wel het meest uniek denk ik
één jaar geleden
Reactie op Miliaa
Wat vinden jullie leuker voor een meisje? Noor, Maya of Sarah
Ik had een klasgenoot die Maya heet, zij werd vroeger heel veel gespest om haar naam met "Maya de Bij"
één jaar geleden
Reactie op Nathaliiieee
Ik had een klasgenoot die Maya heet, zij werd vroeger heel veel gespest om ...
Is van "onze" tijd maar in mijn werk in de opvang speelt dat helemaal niet zo geloof ik... met al die tekenfiguren tegenwoordig... en al die unieke namen zal Maya echt niet meer onder doen om die reden! En kinderen die willen plagen vinde. Altijd iets helaas...
één jaar geleden
Reactie op Mamavanbabynr3
Hi Meiden,
Gisteren er bij toeval achter gekomen dat wij waarschijnlijk ee ...
Ik vind Gijs er ook heel leuk bij!
één jaar geleden
Reactie op Mamavanbabynr3
Hi Meiden,
Gisteren er bij toeval achter gekomen dat wij waarschijnlijk ee ...
Ik vind Teun heel erg leuk! Past naar mijn weten ook goed bij de andere namen
één jaar geleden
Hoi! Zijn er meer mensen die bepaalde namen wel heel mooi vinden maar er nog geen connectie mee voelen of een knoop door kunnen hakken? Ik zie veel mooie namen en ook namen die mijn vriend en ik allebei leuk vinden maar toch.. misschien heb ik dan toch de juiste nog niet gevonden of moet ik er eerst achterkomen of ik een meisje of een jongen verwacht.. (Ik ben nu 11 weken). Of misschien komt het later in de zwangerschap?
één jaar geleden
Mijn zoontje heet Divenchy hebben jullie leuke namen die er bij passen 🤭 we weten nog niet of hij een broertje of zusje gaat krijgen maar hij denkt zelf een zusje 🤭
één jaar geleden
Reactie op Aniesa98
Hoi! Zijn er meer mensen die bepaalde namen wel heel mooi vinden maar er no ...
Als ik voor mezelf spreek, kreeg ik tijdens mn eerste zwangerschap ind meer gevoel bij namen toen ik het geslacht wist. En alsnog kan het dan onwerkelijk voelen, anderen krijgen meer gevoel bij het mensje in hun buik als ze verder zijn in hun zwangerschap. Ik ken ook iemand die na de bevalling nog gewisseld is naar naam 2, omdat, ze dat toch beter vonden passen 😋
één jaar geleden
Reactie op Aniesa98
Hoi! Zijn er meer mensen die bepaalde namen wel heel mooi vinden maar er no ...
Ja heb ik ook. In mijn eerste zwangerschap hielp het om op een gegeven moment proefdrukken van geboortekaartjes te bestellen met een paar van onze favorieten. Bij één kaartje wisten we meteen toen we het zagen dat dit de naam ging worden.
één jaar geleden
Hoi! Wij overwegen onze dochter Madelief te gaan noemen. Het geeft gelijk een goed gevoel. 🥰
Echter een klein beetje bang dat men het af zal korten als "made" en dan denk ik aan Maden en dat vind ik stom.
Ik zou zelf Lief of Madelief zeggen en wij zagen het voor ons dat als ze juist stoer is, ze misschien wel Maddy/Maddie genoemd word?
en tot slot dachten wij: is de naam nog wel gepast wanneer ze volwassen is? Maar nu ik mijzelf die vraag gesteld heb vind ik opeens heeeel veeel namen niet passen bij een 40jarige... haha.
Benieuwd naar jullie meningen en ervaringen!