Hi ladies,
Namen, wat een lastig iets! De naam moet de perfecte naam zijn. Maar hoe vind je de perfecte naam? Stel hier je vragen of geef anderen tips ter inspiratie!
Wil je toch een eigen namen topic openen? Op het algemene forum hebben we een groep met babynamen.
* Er worden vaak topics over dezelfde onderwerpen geopend. Zo zien we ook in jullie geboorteclub al een aantal namen topics. Om meer overzicht te creëren op het forum, zullen we vaker grotere topics maken. Losse topics zullen we daardoor sluiten als ze gerapporteerd worden.
Ik hoor wel vaker karakter gerelateerde associaties bij de naam dan home alone.... mijn reden om er niet heel snel voor te kiezen maar is persoonlijk natuurlijk
Hahaha. Ja, dat is ook wel de associatie die ik heb bij die naam. Maar miss ...
Ja het is ook een mooie naam!
Helaas kennen wij echt 3 Kevins van onze leeftijd dus geen baby Kevin voor ons haha
Maar anders was het absoluut een optie! Echt leuk😊
Wij krijgen een jongetje erbij. Tips voor niet veelvoorkomende namen die passen bij Ivar?
Manlief en ik zijn beide docent en we willen graag een naam waar we geen associaties mee hebben. Geen makkelijke opdracht als je beide al bijna 10 jaar voor de klas staat 🤣
Oeh Odin is ook heel leuk. Op de opvang heeft hij alleen een vriendje die z ...
Ik zelf niet; je weet nooit of zo’n vriendschap doorzet buiten de opvang
En als ik een naam gewoon leuk vind zou ik mijn kind gewoon zo noemen zelfs als een bekende die naam al recent aan hun kleine heeft gegeven