Hi ladies,
Namen, wat een lastig iets! De naam moet de perfecte naam zijn. Maar hoe vind je de perfecte naam? Stel hier je vragen of geef anderen tips ter inspiratie!
Wil je toch een eigen namen topic openen? Op het algemene forum hebben we een groep met babynamen.
* Er worden vaak topics over dezelfde onderwerpen geopend. Zo zien we ook in jullie geboorteclub al een aantal namen topics. Om meer overzicht te creëren op het forum, zullen we vaker grotere topics maken. Losse topics zullen we daardoor sluiten als ze gerapporteerd worden.
Opzoek naar meisjesnaam die past bij onze zoon Eden. Op zijn Nederlands.
Hou niet van Engelse namen en liever ook niet eindigen op de letter A. Vind een naam die eindigt op een medeklinker het leukst.
Iemand suggesties?😗
Wij krijgen een meisje, en zou haar graag als tweede naam een vernoeming naar mijn moeder geven. Klein probleem: mijn moeder heet Diane en dat vind ik nogal een verschrikkelijke naam. We komen niet verder dan ‘Dee’ als vervoeging, maar dat vinden we echt helemaal niets. Kan iemand er iets moois van breien?
Evi krijgt een broertje! Goeie suggesties die hier bij passen? In ieder geval niet beginnend met een E of N. En niets met een Y (past niet bij Evi vind ik zelf).
Welke meisjesnaam vinden jullie het mooist en best passen bij Loïs.
- Dani
...
Ik zou zelf niet Lauren doen, mijn zusje en ik hebben allebei zelfde voorletter en is super irritant met wanneer er post komt waarop alleen de voorletter en achternaam staan.
En ik vind Dani en Indy het leukste erbij passen!