Hallo,
Mijn zoontje van 1,5 beweegt veel in zijn slaap en plast ook veel in de nacht. Vaak lekt hij dan weer door. We hebben all de dry night pampers maat 5 inmiddels. Maar alsnog gebeurd het vaak. Heeft iemand ervaring met de luierbroekjes voor de nacht van het Kruidvat merk en de nacht luierbroekjes van pampers. Werkt het? En Welke werkt het beste?
Mijn zoontje had hier ook veel last van en inderdaad met de (dure) Dry Night Pampers maat 5&6 ook. Uiteindelijk overgestapt op kruidvat luierbroekjes (die met Disney er op) en sindsdien maar 1 keertje een beetje doorgelekt
Ik lees mee, hier ook doorlek issues.
Wij gebruiken ook pampers maar hij lekt door met zowel premium protection als de dry nights broekjes.
Die kruidvat broekjes ga ik even onthouden
Gebruikte je de Kruidvat luierbroekjes voor de nacht? Of de gewone Kruidvat ...
Ik gebruik de overdag broekjes (waren toen de enige die ze hadden), maar daar lekt hij dus al vrijwel niet mee door.
Misschien dat ik de volgende keer de night versie pak, het lijkt me dat die nog iets dikker zijn en daardoor beter werken / comfortabeler.
Hier gaat de etos heel goed. We hebben al een hele tijd maat 7, terwijl hij natuurlijk echt nog niet zo zwaar is. Dus misschien is de maat ook gewoon te klein voor de nacht?
Etos werkt hier in ieder geval goed