14 Reacties

één maand geleden

Ons meisje ligt met een romper, pyjama en slaapzak (tog 3) met mouwen in d'r bedje 🥰

één maand geleden

Reactie op MaritHagenaars

Ons meisje ligt met een romper, pyjama en slaapzak (tog 3) met mouwen in d' ...
Wat voor een pyjama heb je?

één maand geleden

Je kunt kijken wat het merk van je slaapzak adviseert bij welke temperatuur. En dan natuurlijk rekening houden met je kindje. Het ene kindje heeft het nu eenmaal sneller koud dan het andere kindje :) Tip: plak een thermometer naast het bedje van je kindje, dan weet je hoe koud het is op zijn kamertje. Ik volg het advies van puckababy. Het is momenteel 15 graden op de slaapkamer en vannacht zal het nog verder afkoelen. Ze heeft dus een winterslaapzak, romper en boxpakje aan.

één maand geleden

Reactie op Michhh15

Wat voor een pyjama heb je?
Op dit moment een pyjama van Feetje 😊

één maand geleden

Reactie op MaritHagenaars

Op dit moment een pyjama van Feetje 😊
Oh oke merci. Die is er dus ook in de kleinere maten? Ik heb van de hema eentje maar die is 74/80

één maand geleden

Hier een rompertje korte mouw, boxpakje (met voetjes)en een slaapzakje (Puckababy newborn, zomervariant, wel met mouwtjes en wantjes). Toegedekt met lakentje en een dekentje tot z'n navel. Kamertje is 18 graden, zoontje heeft het snel warm, dus we gaan voor dunne laagjes. Dit lijkt goed te werken zo

één maand geleden

Wollen romper korte mouw, wollen pyjama. Slaapzak van wol en een wollen onderlegger. Binnenkort zal ze wel wakker worden als schaapje 😅

één maand geleden

Reactie op Lace

Wollen romper korte mouw, wollen pyjama. Slaapzak van wol en een wollen on ...
Haha geweldig🤣 wel lekker comfy!

één maand geleden

Reactie op Michhh15

Oh oke merci. Die is er dus ook in de kleinere maten? Ik heb van de hema ee ...
Deze is maat 74 van feetje, nog wat aan de ruime kant maar vind het heerlijke pyjamaatjes🥰

één maand geleden

Hier een feetje pyjama en een slaapzak korte mouwen. Laatst een wat dikkere slaapzak (ook zonder mouwen) aan gedaan toen kookte hij zowat oeps. Zoontje is vrij warmbloedig

één maand geleden

Hier heeft hij heeft een romper korte mouw, pyjama shirt en slaapzak tog 3 aan. 19/18 graden

één maand geleden

Ik vind het best heel lastig.. soms voelt de ene kant van z'n nekje best koud en de andere kant (die naar beneden ligt) wel lekker warm.. is dat dan oké?! Hier nu korte mouwen romper + lange mouwen boxpakje + dikkere slaapzak en om z'n armen nog een inbakerdoek. Lakentje en dekentje liggen klaar voor als het verder afkoelt vannacht. Het is nu 17 graden.

één maand geleden

Korte mouwen romper, katoenen pyjama, slaapzak met lange mouwen (lekkere warm) Vaak ipv korte mouwen romper een lange mouwen romper! En. Soms ook nog sokjes aan

één maand geleden

Romper lange mouwen. 3tog slaapzak met mouwen en een dun broekje.