14 Reacties
één maand geleden
Ons meisje ligt met een romper, pyjama en slaapzak (tog 3) met mouwen in d'r bedje 🥰
één maand geleden
Je kunt kijken wat het merk van je slaapzak adviseert bij welke temperatuur. En dan natuurlijk rekening houden met je kindje. Het ene kindje heeft het nu eenmaal sneller koud dan het andere kindje :)
Tip: plak een thermometer naast het bedje van je kindje, dan weet je hoe koud het is op zijn kamertje.
Ik volg het advies van puckababy. Het is momenteel 15 graden op de slaapkamer en vannacht zal het nog verder afkoelen. Ze heeft dus een winterslaapzak, romper en boxpakje aan.
één maand geleden
Reactie op Michhh15
Wat voor een pyjama heb je?
Op dit moment een pyjama van Feetje 😊
één maand geleden
Hier een rompertje korte mouw, boxpakje (met voetjes)en een slaapzakje (Puckababy newborn, zomervariant, wel met mouwtjes en wantjes). Toegedekt met lakentje en een dekentje tot z'n navel. Kamertje is 18 graden, zoontje heeft het snel warm, dus we gaan voor dunne laagjes. Dit lijkt goed te werken zo
één maand geleden
Reactie op Michhh15
Oh oke merci. Die is er dus ook in de kleinere maten? Ik heb van de hema ee ...
Deze is maat 74 van feetje, nog wat aan de ruime kant maar vind het heerlijke pyjamaatjes🥰
één maand geleden
Ik vind het best heel lastig.. soms voelt de ene kant van z'n nekje best koud en de andere kant (die naar beneden ligt) wel lekker warm.. is dat dan oké?!
Hier nu korte mouwen romper + lange mouwen boxpakje + dikkere slaapzak en om z'n armen nog een inbakerdoek.
Lakentje en dekentje liggen klaar voor als het verder afkoelt vannacht. Het is nu 17 graden.
één maand geleden
Korte mouwen romper, katoenen pyjama, slaapzak met lange mouwen (lekkere warm)
Vaak ipv korte mouwen romper een lange mouwen romper! En. Soms ook nog sokjes aan