10 Reacties

één maand geleden

Slaapregressie?

één maand geleden

Hoe oud is je dochter? Hier een dochter van bijna 20 weken die vanaf 6 weken doorsliep en vannacht 2 flessen wilde?! Om 11 uur en rond 3, zit ook midden in de sprong/slaapregressie dus verwacht dat het hiermee te maken heeft of ze een groeispurt doormaakt. Ze leek in ieder geval onverzadigbaar en was de meest onrustige nacht sinds tijden🤷‍♀️

één maand geleden

Reactie op svv89

Hoe oud is je dochter? Hier een dochter van bijna 20 weken die vanaf 6 weke ...
Net 4 maanden. Ja, ik denk dat het ook daar mee te maken heeft maar het gekke is dat ze overdag dus haast niet drinkt en steeds s’nachts nu lijkt in te halen. Dacht dat ze bij sprong altijd heel veel of heel weinig drinken haha. .ze doet allen beide maar wel steeds dus overdag weinig s’ nachts veel. Kan beter andersom zijn haha!

één maand geleden

Reactie op Jessara

Slaapregressie?
Ja, daar zal het denk wel iets mee te maken hebben. Allen dacht ik dat ze dan of heel slecht of veel gingen drinken. Nou dat doet ze dus wel beide maar laatste tijd dus steeds overdag weinig en ‘s nachts lijkt ze willen in te halen. Hoort dat er ook bij?

één maand geleden

Mijn zoon is net 4 maanden en heeft dit dus ook. Hij komt nu telkens einde avond of begin nacht en dan nog een keer rond 3 of 4 uur. Hij sliep juist net door

één maand geleden

Reactie op ennasil94

Mijn zoon is net 4 maanden en heeft dit dus ook. Hij komt nu telkens einde ...
Hier ook! 22.50/1.30/dan weer ergens 3 of 4 uur en dan de vroege ochtend. M’n zoontje is van 22 mei. Dus net 4 maanden en heeft al doorgeslapen of kwam maar 1x rond 3.30. Overdag laat hij er nu wel soms 4 uur tussen maar ‘s nachts niet… Hij kon ook een tijd moeilijk in slaap komen en werd nachts overstuur wakker maar dat gaat nu beter. Ik denk nog slaapregressoe.. merk wel dat hij een ritme krijgt van 6.30 wakker worden en tussen 18-19 naar bed ‘s avonds. Daar tussenin is het nog pittig 🥱🥺

één maand geleden

Reactie op ennasil94

Mijn zoon is net 4 maanden en heeft dit dus ook. Hij komt nu telkens einde ...
Geven je gewoon elke keer voeding als hij komt?

één maand geleden

Reactie op pinguin1287

Hier ook! 22.50/1.30/dan weer ergens 3 of 4 uur en dan de vroege ochtend. M ...
Geef je hem dan alle keren voeding? 😊

één maand geleden

Reactie op Mel0624

Geef je hem dan alle keren voeding? 😊
Ja tot nu toe wel🫣 terwijl ik echt denk dat hij het qua honger niet nodig heeft. Maar misschien we qua troost? We zijn een beetje aan het zoeken en twijfelen ook om het op z’n eigen kamer te gaan leggen. Misschien dat dat meer rust voor hem geeft?! We oefenen met overdag nu alleen. Owja alles is fulltime bv trouwens

één maand geleden

Reactie op Mel0624

Geven je gewoon elke keer voeding als hij komt?
Ja, maar wel minder dan overdag. In de nacht geef ik 90