15 Reacties

4 maanden geleden

Hier nog een foto die misschien wat duidelijker is

4 maanden geleden

Die kleur is bij mijn dochter van 10 weken ook een heel klein beetje. Verder heb ik haar nagels nu 2x gevijld. Ik vind het een gedoe, want ze zijn zo dun dat vijlen zoals je bij je eigen nagels doet niet gaat. Tenminste, ik krijg het niet voor elkaar. Dus zolang ze niet te lang zijn doe ik er niets aan. Er zit nu wel veel vuil onder. Iemand daar tips voor?

4 maanden geleden

Ik vijl de nageltjes van mijn dochter eigenlijk al sinds de geboorte omdat ze zo snel groeien en ook scherp zijn. Mij werd door de Kraamzorg aangeraden om houten vijltjes te gebruiken (de lichte kant en niet de rode kant) en niet die wij voor onze eigen nagels gebruiken.

4 maanden geleden

Elektrisch nagelvijltje werkt hier heel goed, gaat super snel en veilig en veel minder geklooi dan met die kartonnen vijltjes. Heb er voor 10€ eentje besteld op Bol.com

4 maanden geleden

Ik denk dat het gewoon de bloedvaatjes zijn, alles is nog zo doorzichtig bij babietjes. Mijn zoontje heeft het iets lichter roze bij de nagelriem. Denk dat je je geen zorgen hoeft te maken tenzij het dieprood/paar zou zijn? 🙈 Ik knip nageltjes btw echt elke paar dagen haha, anders zit hij onder de strepen.

4 maanden geleden

Reactie op Babymei24

Ik denk dat het gewoon de bloedvaatjes zijn, alles is nog zo doorzichtig bi ...
Mag ik vragen hoeveel weken is je zoontje? Ze zeggen dat je nog niet mag knippen pas vanaf 6 weken (?)

4 maanden geleden

Reactie op AmyAv

Die kleur is bij mijn dochter van 10 weken ook een heel klein beetje. Verd ...
Ik knip ze met een babyknippertje, dit echt al een paar keer gedaan. Ons zoontje is nu 10 weken, nageltjes groeien erg snel en vuil er onder wat ik anders niet weg krijg. Als je voorzichtig knipt, als ze ontspannen zijn lukt dat prima

4 maanden geleden

Reactie op Kimmyops

Mag ik vragen hoeveel weken is je zoontje? Ze zeggen dat je nog niet mag kn ...
Nu 8 weken, ben ook pas begonnen toen ik zag dat het kon hahaha🙈 De eerste weken gewoon een vijltje gebruikt!

4 maanden geleden

https://www.bol.com/nl/nl/p/allsa-baby-nagelvijl-elektrische-nagelvijl-baby-nagelverzorging-ook-voor-volwassenen-baby-cadeau-groen/9300000124467922/?Referrer=ADVNLGOO002050-G-164686683052-S-2279622370215-9300000124467922&gad_source=1&gbraid=0AAAAAD5OnmNPoy7hWwRW1kw1KWBocPS6G&gclid=EAIaIQobChMIkY_4kqP7hgMVH6SDBx1R9wcSEAQYASABEgIExfD_BwE Dikke tip

4 maanden geleden

Wij hebben de elektrische nagelvijl van de SHEIN! Super product. Het klinkt eng maar is het helemaal niet, hij heeft verschillende kopstukken.

4 maanden geleden

Reactie op Charlotte van t Hof

Ik knip ze met een babyknippertje, dit echt al een paar keer gedaan. Ons zo ...
Ik ook al vanaf het begin met een knippertje eigenlijk. Dat vijlen werkt echt niet! Wel heeeeel voorzichtig en als ze slaapt

4 maanden geleden

Volgens mijn kraamzorg heeft dit met de bloedcirculatie te maken en s het heel normaal, zelfde als dat de voetjes en handjes vaak koud zijn , heb allemaal te maken met de bloedsomloop die nog niet optimaal werkt

4 maanden geleden

Hier knip ik de nageltjes tijdens het slapen met een knippertje.. werk ideaal en Daarna af en toe nog eventjes vijlen.

4 maanden geleden

Het enige wat goed en snel werkt is een elektrische nagelvijl speciaal voor kids! Top ding 🤍

4 maanden geleden

Reactie op Froek9

https://www.bol.com/nl/nl/p/allsa-baby-nagelvijl-elektrische-nagelvijl-baby ...
Precies deze heb ik ook, geweldig ding. In 1 minuut heb ik die hele hand gedaan. Had dit bij mn eerste kindje ook moeten hebben