4 Reacties
4 maanden geleden
Mijn twee kindjes hebben de ingreep moeten ondergaan, ook wegens vacuüm problemen. Vooral week 1, waar je om de 3 uur de oefeningen moet doen, is pittig. Ik plande dit telkens in voor of tijdens een voeding, zodat mijn kindje snel getroost zijn als het nodig is. Mijn dochtertje ging mega ok om met de oefeningen, liet dit makkelijk toe. Mijn zoontje heeft de ingreep nu 3 weken geleden ondergaan en huilt nog iedere keer. Gelukkig kunnen we hem goed troosten met zijn voeding. Hoewel pittig, ben ik heel blij dat ik die ingrepen heb laten doen. Bij alletwee de kindjes zie je een veel meer ontspannen gezicht. Mijn zoontje zijn onderkaak werd sterk naar achter getrokken en dit zie je al bijna niet meer (een buitenbeugel zal later dus niet nodig zijn, hallellujah). Hun reflux en krampen zijn snel afgenomen ook. En ook het drinken gaat zoveel makkelijker. Voedingen die eerst anderhalf uur duurden duren nu 15-20 minuutjes.
Succes! Het is even pittig, maar de voordelen op lange termijn winnen van het ongemak.
4 maanden geleden
4 x per dag masseren. Ochtends, smiddags, savonds en voor de nacht nog 1 keer. En dat voor 4 weken lang. ( wij moeten nog 1 week)
4 maanden geleden
Bij ons zoontje is een week geleden zijn tongriempje gelaserd. Wij kregen de opdracht dit 2x per dag te doen, in ochtend en avond. 7seconden op het tongballetje draaiend duwen en daarna 6sec van links naar rechts eroverheen wrijven. 1e 2 dagen hebben we paracetamol gegeven maar hij vond/vind het eerder grappig dan vervelend. Gisteren terug geweest op nacontrole en het zag er allemaal goed uit.