25 Reacties

4 maanden geleden

Reactie op Marenne

Ik herken het ook. Vanwege de restklachten/schade van een dubbele hersenblo ...
Dikke knuffel mama voor hoe sterk jij bent. Echt petje af! Hopelijk zijn er momentjes dat je tijd hebt voor jezelf❤️

4 maanden geleden

Hier ook herkenbaar. Het artikel mooi geschreven.alleen lijkt die baby steeds tevreden te zijn met oppakken en dan wel te gaan slapen.dat doet die van ons niet. Dan wordt het frustrerend,dat je alles probeert om hem tevreden te maken,maar niks helpt.

4 maanden geleden

Reactie op Witlof

Hier ook herkenbaar. Het artikel mooi geschreven.alleen lijkt die baby ste ...
Hehe, ja dacht ik later ook precies dat! En na de huilbui, heeee heb ik nou een schuldgevoel? Terwijl we heus alles wat we kunnen ook doen voor onze kleine mensjes 🥰

4 maanden geleden

Reactie op Marenne

Ik herken het ook. Vanwege de restklachten/schade van een dubbele hersenblo ...
Wat ontzettend knap zo te kunnen relativeren en volhouden. Wat klinkt het superpittig zeg, alle respect voor jou mama! Ik heb geen advies, kan zelf al weinig tot geen rust pakken met man en 1 baby. Wel even een hart onder de riem voor je, hoop dat dat iets helpt <3

4 maanden geleden

Reactie op Witlof

Hier ook herkenbaar. Het artikel mooi geschreven.alleen lijkt die baby ste ...
Ja dit is precies mijn eerste. Dat vond ik ook heel zwaar, maar zij was tenminste content in mijn armen. De tweede doet hier niet aan, zij heeft periodes van volledig over de rooie ontroostbaar zijn en niet veel langer dan 5 of 10 minuten kunnen slapen. Ondanks veel dragen en bij me houden. Dit maakt ook dat ik de newborn fase echt heel zwaar vind. Mijn man zei gisteren nog: echt respect dat je nog niet gillend gek bent geworden. Hij neemt veel van de zorg van peuter over zodat ik me kan richten op de baby, maar ik voel me naar mijn oudste soms ook ontzettend schuldig. Gewoon doorgaan en volhouden maar, het wordt beter!