20 Reacties

2 jaar geleden

Strikmutsje van engel. Voordeel dat ze van wol zijn, dat reguleert ook de temperatuur goed. Je vindt ze cheap op vinted.

2 jaar geleden

Reactie op Elm0

Strikmutsje van engel. Voordeel dat ze van wol zijn, dat reguleert ook de t ...
Die strikmutsjes vind ik dood eng met dat touwtje bij de hals. Maar bedankt

2 jaar geleden

Hier pasten die van de hema goed, van die gestreepte mutsjes

2 jaar geleden

Je hebt van noppies een prematuur mutsje, misschien is dat wel meer te koop? Wij kregen er 1 van het ziekenhuis bij mijn eerste dochter die had ook een zeer klein hoofdje die zat als enige perfect, misschien kun je daar vraag naar doen? Het is maar voor zo een korte tijd

2 jaar geleden

We hebben nog geen perfect mutsje gevonden. Maar die van de Hema, met ribstof van bamboe dacht ik, die zitten het beste. Schuift wel iets, maar blijft over het algemeen prima zitten.

2 jaar geleden

De mutsjes van de Hema en dan van bamboe stof beste mutsjes die wij hebben gehad. Het is een ribstof

2 jaar geleden

Kraamzorg raadde ook mutsje van hema van bamboe stof aan! Alleen toen wij hem pas in huis hadden was die net te krap voor onze meid

2 jaar geleden

Reactie op marie321

Kraamzorg raadde ook mutsje van hema van bamboe stof aan! Alleen toen wij h ...
En weet jij zo nog wat de omtrek was van haar hoofdje? Denk het bijna niet, Hahaa! Wat was haar gewicht?

2 jaar geleden

Reactie op Wendypeters

En weet jij zo nog wat de omtrek was van haar hoofdje? Denk het bijna niet, ...
Wij hebben die ook voor onze dochter. Zijn de enige die inderdaad best wel prima blijven zitten. Zij was 3435 bij de geboorte.

2 jaar geleden

Zeeman heeft hele fijne kleine!

2 jaar geleden

Wij hebben ook een kleine meid (2596 gr bij geboorte)

2 jaar geleden

Hema bamboe geribd met een oranje etiket, zijn nu ook in de aanbieding. Had er eerst een paar van de H&M maar die lubberen.

2 jaar geleden

Ik had er 1 van prenatal. Ideaal! Lubberde helemaal niet uit!!

2 jaar geleden

Ik zie hem hier al een paar keer voorbij komen maar de bamboe mutsjes van de hema zijn hier echt favoriet. Het was de enige die goed bleef zitten, zelfs in de nacht toen ze deze nog nodig had

2 jaar geleden

Ik heb ook meerdere mutsjes die te groot nog zijn. De enige die goed zit en niet verschuift is van de zeeman

2 jaar geleden

wolzijde strikmutjes van bijvoorbeeld Engel, Cosilana, Unaduna etc. Via Vinted, of Ziloen of eigen website

2 jaar geleden

Die van zeeman zaten bij onze 2 kinderen het beste

2 jaar geleden

Reactie op Marenne

Die van zeeman zaten bij onze 2 kinderen het beste
Hier ook! 2€ voor leuke mutsjes

2 jaar geleden

Zeeman vind ik tot nu toe het beste

2 jaar geleden

Hema newborn mutsje met bamboe! Het enige mutsje dat goed zat bij ons zoontje!