48 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op Nienke3061

Fijn!! Wij zijn op een maandag gestart en op zondag merkten we verschil, du ...
Oo wat fijn! Wat voor verschil merk je? Mijn baby heeft nu aanzienlijk minder pijn bij het drinken. Met slapen is ze nog wel heel erg onrustig.

2 maanden geleden

Reactie op Saar1705

Oo wat fijn! Wat voor verschil merk je? Mijn baby heeft nu aanzienlijk mind ...
Ja hier ook geen pijn meer. Eerst ging drinken amper, dronk véél te weinig op een dag en was tijdens de fles en soms erna alleen maar aan het gillen en krijsen. Nu huilt hij eigenlijk alleen nog maar als hij honger heeft. Hij dronk iets van 350ml per dag en nu ruim 800ml 🤩

2 maanden geleden

Reactie op Nienke3061

Ja hier ook geen pijn meer. Eerst ging drinken amper, dronk véél te weinig ...
O wow wat een verschil! Mn dochter drinkt nog wel te weinig Doe je ook een koemelkvrij dieet? Begreep dat verborgen reflux te maken kan hebben met koemelkallergie

2 maanden geleden

Reactie op Saar1705

O wow wat een verschil! Mn dochter drinkt nog wel te weinig Doe je ook een ...
Wij hebben wel alle voedingen (tot aan neocate) geprobeerd maar merkte daarvan te weinig verschil om de nadelen tegen de voordelen op te laten wegen. Nexium maakte bij ons echt het verschil 😁

2 maanden geleden

Reactie op Syb3

Ik heb m’n kindje Nexium gegeven voor het voeden, na de voeding heeft ze al ...
Nieuwe dosis zou ik niet doen. Je weet namelijk nooit hoeveel er precies terug uit gekomen is. Na de voeding geven is een heel stuk minder werkzaam, omeprazole wordt altijd nuchter (zo nuchter als mogelijk) ingenomen.

één maand geleden

Wanneer je nexium gebruikt, wordt het spugen dan ook minder? Of blijven ze nog net zoveel spugen maar dat het minder pijn doet,

één maand geleden

Reactie op Justmrln

Wanneer je nexium gebruikt, wordt het spugen dan ook minder? Of blijven ze ...
Het spugen zelf wordt niet minder. De medicatie maakt enkel het maag milieu minder zuur. Dus wat omhoog komt is niet meer zuur en zal daarom niet meer branden.

14 dagen geleden

Reactie op Aardbeitje20

Het spugen zelf wordt niet minder. De medicatie maakt enkel het maag milieu ...
Oké dank je wel . We gebruiken het nu al een tijdje en het is inderdaad niet minder.ze is wel een stuk vrolijker dus dat is al wel heel fijn