4 Reacties
2 jaar geleden
Hi! Ik ben nu 34+1 weken. Vorige week er achter gekomen dat ik nierstenen heb en zal hier na de bevalling aan geopereerd worden. Zo lang de pijn nog dragelijk is natuurlijk, ik heb gelukkig nog geen katheter. Moet het bij jou er vanzelf uit komen of moeten ze er ook uit gehaald worden?
2 jaar geleden
Reactie op Bflower
Hi! Ik ben nu 34+1 weken. Vorige week er achter gekomen dat ik nierstenen h ...
Ik heb die katheter gekregen omdat de pijn ondraaglijk was en mijn nier ging stuwen van het vele urine wat achter bleef. Ik moet nu wachten tot ik ben bevallen en dan gaan ze pas verder met een plan. Wel ben ik nu medisch geworden en word ik eerder ingeleid vanwege bekken instabiliteit en dan nu die pijnlijke buiken van die katheter. Ze kunnen ook pas verder kijken met een scan of iets tot ik ben bevallen want eerder kunnen ze niks doen zeiden ze.
2 jaar geleden
Klopt bij mij ook hoor heb inmiddels 3x in het ziekenhuis gelegen met een nierbekkenontsteking en een flink opgszette nier, in juni heb ik een afspraak voor een ct scan en plan van aanpak, want ze moesten wel duidelijk verwijderd worden alleen liever niet tijdens de zwangerschap.. veel sterkte!