Ik moet even mijn hart luchten. Onze zoon is vandaag 8 weken en is sinds 6 weken mega onrustig. Eerst alleen de avond, maar nu gaat het slapen overdag ook alleen nog maar op ons. Ik weet dat dit echt ooit over gaat. Hij krijgt al pepti ivm vermoeden kma. Maar heeft ook hele erge reflux. Het is geen onwil, maar slapen op zijn rug lukt simpelweg niet. We hebben al een speciaal reflux matras en zn bedje staat maximaal schuin. Maar nog komt de voeding gerust 2 uur na de voeding omhoog. Hierdoor schrikt ie wakker en komt hij niet in slaap. Continu 5 minuut slaapjes door die rot reflux. Onze dochter had dit ook. Zo erg dat ze er medicijnen voor kreeg. Hele slokdarm was verbrand door het zuur. Ik had zo gehoopt niet weer die kant op te gaan, maar zie inmiddels de bui al hangen.
Ben gewoon jaloers op ouders die hun kindje kunnen neerleggen na een voeding. Hier zijn we 1.5 tot 2 uur bezig om hem überhaupt in slaap te krijgen. Ook snachts. Enige verschil met 4 jaar geleden is dat mijn man nu maar 2 dagen per week werkt tot september. En onze dochter die dagen naar de gastouder is. Dit hebben we van te voren zo geregeld, mocht het weer zo zwaar worden als onze eerste. Ik ben hier nu zo dankbaar voor. Probeer het ook positief te zien. We zijnnal 8 weken onderweg. Kan mij niet snel genoeg gaan. Op naar vast voedsel. En daar ben ik dan ook weer verdrietig om. Het is weer overleveni.p.v. genieten. Snachts slaapt hij in mijn armen. Niet de beste keuze, maar dat is de enige manier waarop die slaapt.
Sorry voor het lange verhaal. Moest het even kwijt. Zijn er meer kindjes die zo moeilijk slapen of erge reflux hebben?