51 Reacties
één maand geleden
Overdag ons zoontje nooit ingebakerd, dat gaat echt super goed.
'S nachts wel.. wilde ermee stoppen, wat een drama! Alsof hij 's nachts niet weet wat hij met z'n armen moet? Telkens zichzelf wakker slaan.. dus toch maar weer ingebakerd 🙈. Hij is 18 weken.
Iemand nog ideeën?
Hij valt al z'n slaapjes en de nacht zelf in slaap, had bu 's nachts dezelfde slaapzak als overdag..
Alleen nu dus meer dan 2h bezig om 'm te laten slapen in de avond en zonder succes 😒
één maand geleden
Wellicht is het al geschreven want ik zie dat er heel veel reacties zijn.
Ik heb nu het slaapzakje van puckababu 3-6 maanden.
Hierbij kan je de mouwtjes omslaan, zodat het handje er niet uit komt. Hij kan nu dus wel zijn armen bewegen maar hij kan niks pakken met z’n handjes. Ik merk wel echt verschil met een slaapzakje zonder armen, want dan trekt hij continue zijn speen eruit..
één maand geleden
Reactie op Ronilla
Overdag ons zoontje nooit ingebakerd, dat gaat echt super goed.
'S nachts ...
Wij gebruikten de Pacco inbakerdoek, maar meneer begon met 8 weken al te rollen, dus dachten we maar cold turkey te kunnen stoppen. Zelfde probleem wat jij schetst… het lukte gewoon niet. Op een gegeven moment kwam ik de Pacco afbouwdoek op het spoor en dat werkt vooralsnog heel goed. Hierbij laat je 1 armpje vrij, de andere klem je nog in. Uiteraard beginnen met het armpje wat het minst actief heen en weer slaat. Bij ons werkt het erg goed en gaan we binnenkort beide armen vrij laten. Fingers crossed!