Hoi alle mama's ik ben even benieuwd naar jullie mening want ik loop vast in een emotionele beslissing. Ik geef bv aan mijn dochter van 8 weken. De nachten doe ik vooral zelf, partner werkt en ontlast ik zoveel mogelijk. Hij gaat ook niet goed op weinig slaap.
Nou ben ik enorm veel afgevallen( te veel) en vind ik het ongezonde worden,mijn productie is al omlaag aan het gaan dus we gaan kv bijvoeden daar waar het nodig is zodat ik kan herstellen en de productie weer omhoog gaat. Echter heeft mijn dochter heel veel last van darmkrampjes.( Gebruik sab simplex) En gaan naar de osteopaat, maar na de nachtvoeding is het dus een uur later raak en gaat ze los met duwen, scheetjes, geluiden, soms beetje huilen etc etc. Ik sta natuurlijk constant aan omdat ze zich ook wel eens verslikt. Maar hierdoor heb ik echt al 8 weken lang ong 4 of minder uren slaap. Ik merk aan alles dat ik niet meer kan en niks te geven heb. Zouden jullie ervoor kiezen om haar op haar eigen slaapkamer te leggen zodat je de geluiden allemaal niet meer hoort en pas bij echt huilen erheen gaat. Dit zodat ik wat meer kan herstellen? Het voelt voor mij alsof ik mijn dochter wegleg zodat ik haar maar niet hoor ( soort van slecht gevoel)