Hé mama’s,
Ik heb al eens eerder een bericht gemaakt mbt vlekjes bij mijn kindje. Ik word er verdrietig van om haar huidje zo te zien. En ik ben 24/7 bezig met het zoeken wat het kan zijn..
In eerst instantie leek het de vijfde ziekte te zijn. En het begon op haar buikje. Dat is nu zo goed als weg en het sprong over naar haar rugje, hier en daar op de armpjes,beentjes en handjes. Maar ook in het gezicht. Wat ik erg merk is dat ze na haar slaapjes lijken te verdwijnen. Ik check haar huidje elke keer om het in de gaten te houden. Maar het moment van wakker zijn zit ze erg te wrijven in de oogjes alsof ze jeuk heeft en als ze gaat huilen omdat ze bijv aandacht wilt komen de bultjes terug en op sommige plekken in het gezicht rode vlekken..:(( super zielig natuurlijk. Is dit herkenbaar bij iemand?
Ik maak haar oogjes schoon met een lauw kompres, daarna verzacht ik haar huidje met kamille bloesem en smeer ik vaseline cetomacrogol om het vet te houden. Kan het ook zijn dat het komt door mijn hormonen op het moment van ongesteld zijn? Ik geef BV.
😔