9 Reacties

één maand geleden

Dus ze komt nu eerder of later?

één maand geleden

Reactie op KleineFreek24

Dus ze komt nu eerder of later?
Eerder meestal een uur eerder

één maand geleden

Reactie op Mathanya

Eerder meestal een uur eerder
Ooh, maar is dat erg? Als in: heeft ze dan te veel flesjes op een dag? Mijn dochter krijgt al vanaf haar geboorte om de 3 uur de fles. Eerst waren dit 7 flesjes, toen 6 en nu 5. Dus ze krijgt 5 x een fles om de 3 uur van 180 + 6 schepjes (=200). Wij ‘moesten’ eigenlijk gaan proberen van het CB 4 uur er tussen te laten ipv 3 uur. Maar nooit gedaan en 3 uur komt nu wel beter uit met haar overdag slaapjes en laatste avond fles haha!

één maand geleden

Reactie op KleineFreek24

Ooh, maar is dat erg? Als in: heeft ze dan te veel flesjes op een dag? Mij ...
Nee het is ook niet erg. Mijn dochter krijgt 5 flessen 4 van 150 + 5 schepjes en sochtends 1 fles van 180 + 6. Het cb dat ik het maar zo moest door doen. Maar krijg verder geen tips hier in van het cb.

één maand geleden

Reactie op Mathanya

Nee het is ook niet erg. Mijn dochter krijgt 5 flessen 4 van 150 + 5 schepj ...
Nee ik weet het eerlijk gezegd ook niet.. toen ze zeiden dat ze er 4 uur tussen ‘moest’ gaan laten toen lukte dit echt nog niet. Ze kwam echt exact om de 3 uur. Nu zouden we het volgens mij wel kunnen rekken naar 4 uur, zeker nu de ook hapjes tussendoor krijgt. Maar dat komt niet lekker uit met haar slaapjes gezien ze een wakkertijd heeft van precies 1,5 uur. Dus nu laten we het nog steeds zo met 3 uur er tussen haha .. Ik vind het langs de ene kant sowieso best vervelend dat je geen afspraak met 4 maanden hebt bij het CB. Pas met 5 maanden weer. Dus ben benieuwd wat ze dan zeggen. Mijn dochtertje laat nu namelijk ook meerdere flessen wat voeding over doordat ze nu fruit en groente krijgt 😅

één maand geleden

Mijn dochter ook sinds we terug zijn van vakantie flesjes om het 3 uur overdag.. terwijl dat 4 uur ongeveer was.

één maand geleden

Reactie op KleineFreek24

Nee ik weet het eerlijk gezegd ook niet.. toen ze zeiden dat ze er 4 uur tu ...
Ik vind het inderdaad ook vervelend dat je geen afspraak heb bij de 4 maanden bij het cb. Ze krijgt nu ook hapjes vind ze ook lekker en laat inderdaad ook wat staan van de fles. Ik laat het gewoon los en zien het wel

één maand geleden

Ik heb geen tips over de flessen en tijden. Maar lees toevallig over het cb. Jullie weten dat je gewoon een afspraak kan en mag maken? Wij hebben namelijk gewoon gevraagd om een afspraak met 4 maanden. Even meten, wegen en wat dingetjes bespreken met onze jeugdverpleegkundige. Vond ik heel fijn!

één maand geleden

Bij ons cb is er elke week inloopspreekuur voor dit soort vragen, waarbij ze je echt goed helpen id mijn ervaring. Maar misschien is dit niet zo bij alle cb’s